Dobrý deň,
chcem sa spýtať, dňa 15. 12. 2011 som si z portálu
www.zlavadna.sk objednal darček na vianoce(btw. išlo o nejakú perlu). Klasicky som za produkt vopred zaplatil, prišiel mi voucher
ktorý som potom na uvedenej stránke
http://funnytoys.sk/BEST/modules/form.php, kde sa dala perla objednať použil. Po objednávke mi na mail prišla informácia, že objednávka bola prijatá a bude vyexpedovaná čo najskôr.
Na zľavovom portáli bola informácia, že pokiaľ uvedenú vec objednám do 15. 12. 2011, tak zásielka stihne prísť do vianoc, teda do 24. 12. 2011. No samozrejme neprišla.
Ďalej na stránke informovali, že klasické doručenie je do 20 pracovných dní, no zásielka mi nebola doručená ani do 20 pracovných dní.
Nakoľko ma moje strpenie prešlo písal som hneď mail a reklamáciu že mi uvedená perla neprišla. Zo stránky kde som perlu objednával mi odpoveď prišla až 4. januára 2012 a reklamáciu som posielal 24. 12. 2011. Čo je teda podľa mňa trochu viac oneskorene.Odpoveď bola: "Dobrý deň, Prepáčte prosím, dodávateľ nám zásielku poslal bohužial neskoro, tak nám pre zákazníkov ponúkajú ku každému kusu 1 zdarma. takže vo vašom prípade Vám zašleme 2kusy.
Dúfam, že sa nehneváte a ďakujeme Vám za pochopenie.
Pekný deň"
Samozrejme mi to nedalo tak som písal reklamáciu aj na zľavový portál
www.zlavadna.sk, kde som uvedenú reklamáciu posielal 29. 12. 2011. Bolo mi odpovedané 30. 12. 2011 že:
"Vasu reklamaciu som postupil nasmu obchodnemu manazerovi ktory preveri stav Vasej objednavky priamo u poskytovatela akcie a nasledne Vas budeme informovat", no samozrejme sa mi z uvedeného zľavového portálu odpovede doteraz nedostalo.
Chcem sa spýtať, ako mám uvedenú vec riešiť nakoľko som za tovar vopred zaplatil a doteraz mi objednaný a zaplatený tovar neprišiel.
Ďakujem za rady.
Erik