Zavrieť

Porady

Zrážková daň z úrokov - zaúčtovanie v Omege

Ahoj, som začiatočník samouk,.....mohol by mi psm niekto poradiť , ako zaúčtovať zrážkovú daň z úrokov? Omega mi to smeruje na MD:341/A - D:221/A. Ako postupovať ďalej, na konci účtovného obdobia a pri tvorbe DP? Vopred ďakujem
Usporiadat
polka polka

polka je offline (nepripojený) polka

polka Pozri príspevok
Aj ja robím v MRP. Aj mne teda účet 591 dáva do nákladov. Tzn. že na riadku 100 DP uvediem všetky V-(N-591) ? a to bude potom vlastne VH pred zdanením? Potom už len upravím základ dane pripočítaním a odpočítaním nedaňových položiek (na r. 240 dám úroky z BÚ) a vypočítam daň. Uvažujem správne?
Prosím, mohol by mi niekto z poraďákov potvrdiť alebo vyvrátiť, či uvažujem správne ohľadne úrokov a zrážkovej dane z BÚ v daňovom priznaní?
0 0
paťuška paťuška

paťuška je offline (nepripojený) paťuška

čítaj tému od začiatku, je to tam niekoľkokrát vysvetlené aj s odpoveďou DRSR
0 0
Andyke Andyke

Andyke je offline (nepripojený) Andyke

Áno (ale potom na strane 6 DP súčet prev.,fin. a mimor.nákladov tiež musíš ponížiť o tú zrážkovú daň, aby Ti sedel r. 100)
1 0
polka polka

polka je offline (nepripojený) polka

paťuška Pozri príspevok
čítaj tému od začiatku, je to tam niekoľkokrát vysvetlené aj s odpoveďou DRSR
Veď som čítala všetko od začiatku aj s odpoveďou DRSR, preto som to urobila tak ako som uviedla, len sa chcem uistiť, či som tomu všetkému správne porozumela.
0 0
polka polka

polka je offline (nepripojený) polka

Andyke Pozri príspevok
Áno (ale potom na strane 6 DP súčet prev.,fin. a mimor.nákladov tiež musíš ponížiť o tú zrážkovú daň, aby Ti sedel r. 100)