Kedysi, bola celoeurópska kampaň na kávu FairTrade, čo bola káva, ktorú pražili a predávali pestovatelia kávy samozrejme bola drahšia ako každá iná a cenu odôvodňovali tým, že predávajú danú kávu za to čo sú náklady na jej výrobu a distribúciu - proste nechceli sa spojiť s nejakým distribútorom, lebo tento ich tlačil do nižších cien..
zoberme si teraz tvoj príklad, chceš predávať niečo čo ľudia potrebujú a čakáš, že ľudia - živnostníci okolo teba predajú 300 ks tohto tovaru za 1 € a majú to predávať svojim kolegom v práci (živnostníci nemajú kolegov, ale obchodných partnerov keďže zmluvy majú na základ obchodného zákona a nie na základe zákonníka práce...)... ak by to teda mali byť zamestnanci, tak ver tomu, že ak by aj veľmi chceli, tak zamestnávateľ s nimi spraví hneď krátky proces, že v jeho priestoroch v jeho pracovnom čase si niekto robí kšeft a to ešte aj pravidelne...
ďalšia vec, taký oriflame, avon, OVB, Partnersgroup... všetky tieto siete predávajú tovar, čo všetci potrebujú, každý sa chce umývať, prípadne uložiť "výhodne" svoje úspory... beztak je fluktuácia v týchto sieťach vysoká... takže držím ti palce,ale aj tak si myslím, že toto tvoje charitatívne podnikanie bude mať skorý zánik...