Zavrieť

Porady

Webstránka-antireklama, urážka osoby, firmy.

Dobrý deň všetkým poraďákom. Neviem či sa tu informujem správne, ale dúfam, že mi poradíte. Pred pár dňami som si hodil svoje meno do googla a našiel som amatérsku stránku, ktorá je namierena proti môjmu menu a mojej malej firmičke. Vedeli by ste mi poradiť čo s tym môžem urobiť? Dá sa to pod nejakym konkténym označením nahlásiť na pollíciu? Dá sa to pravne napadnúť a židať nejaké odškodné? Dá sa ten človek vôbec nejako vystopovať? Za všetky odpovede vopred veľmi pekne ďakujem.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    2weird2die je offline (nepripojený) 2weird2die

    2weird2die
    ak je to zo strany iného podnikateľa, nie FO, tak by sa to IMHO malo riadiť obchodným právom - treba pozrieť §44 až §55 Obchodného zákonníka, ktoré upravujú nekalú súťaž a ochranu pred nekalou súťažou. Najmä by mohlo ísť o o parazitovanie na povesti podľa §48 alebo Zľahčovanie,
    resp. § 375 Trestného zákona, resp. porušuje podmienky Porovnávacej reklamy, ak nespĺňa podmienky §4 zákona o reklame.
    Keby uvedieš názov stránky, nie je problém zistiť jej vlastníka. OČTK by si s tým mali vedieť dať rady.

    driemo je offline (nepripojený) driemo

    driemo