Ja vacsinu tovaru predavam na fakturu, a len sporadicky v hotovosti (max. 1 zakaznik denne). Takze nemam ziadnu specialnu zasuvku na hotovost, zinkasovane peniaze rovno strcim do penazenky, v ktorej mam firemne peniaze (uctovna pokladna). Cize keby mi prisla kontrola, ukazem im prazdny suflik
Ja vidim najvacsie nedostatky:
1. Vysoka cena ERP - aj najlacnejsia pokladnica stoji tolko, za co by sa dali kupit daleko sofistikovanejsie zariadenia, napr. notebook. Pritom ERP je len kusok lacneho plastu s pametou a jednym procesorom. Dovolim si tvrdit, ze je to zariadenie na urovni kalkulacky za cenu pocitaca.
2. Nutnost menit fiskalnu pamat v pokladnici pri akejkolvek zmene (napr. zmena adresy prevadzky) - dost vysoka polozka.
3. Nutnost absolvovat pravidelne servisne prehliadky - aj ked zakon hovori o max. 4 rocnom cykle, vyrobcovia/predajcovia tento cyklus nastavujú na 1, vynimocne 2 roky. Napr. u nas v meste som nenasiel predajcu, ktory by nastavoval dlhsi ako rocny interval.
4. Nutnost archivovat vsetky potvrdenky (napr. o vklade) - ved vsetko sa uklada do fiskalnej pamate, nie?