Zavrieť

Porady

reklamácia

Dobrý deň,
chcela by som sa opýtať na nevybavenú reklamáciu do 30 dní. Odniesli sme mikrovlnku 30.12.2011, ktorá sa pokazila do obchodu a dodnes sa neozvali. Máme nárok na vrátenie peňazí keď sa do 30 dní neozvali? Myslím si, že áno, no neviem na aký zákon sa odvolať. Neboli tam veľmi príjemní, tak pre istotu...
Vopred ďakujem
Usporiadat
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft

A toto si si všimol:
Spotrebiteľ je povinný prevziať si tovar po reklamácii v dohodnutej lehote, najneskôr do jedného mesiaca od uplynutia času, keď sa oprava mala vykonať.
Je tam istá povinnosť - teda ak neprevezme aj napriek výzve (a najneskôr mesiac po tom) - nie je čo riešiť. Obchod si svoje splnil, no spotrebiteľ nie! Tovar je v obchode a záleží na spotrebiteľovi, ako sa k tomu postaví. Tých 30 dní splnili!
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

misoft Pozri príspevok
A toto si si všimol:
Misoft, vôbec sa nebránim prevzatiu opraveného tovaru, len na prekvapil ten list (doručený po 30.dni)
0 0
misoft misoft

misoft je offline (nepripojený) misoft


K pošte: už som zažil, že doporučený list s návratkou (modrý pruh) cestoval 3 km 8 dní! A čo včul?
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Letko Pozri príspevok
Písomný doklad o vybavení reklamácie je predávajúci povinný vydať najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

Všimni si slovo VYDAŤ.

Celé nájdeš tu:
http://www.soi.sk/sk/Poradna/Rady-spotrebitelovi.soi
Mám ústnu informáciu od bývalej pracovníčky SOI-ky. Oznámenie sms-správou sa nepovažuje za vybavenie reklamácie. Pri písomnom oznámení lehota začína plynúť dňom podania na pošte, nie dňom doručenia zákazníkovi.
Počkám si na písomné stanovisko SOI-ky.
0 0
kopretinka kopretinka

kopretinka je offline (nepripojený) kopretinka

veronikasad Pozri príspevok
Misoft, vôbec sa nebránim prevzatiu opraveného tovaru, len na prekvapil ten list (doručený po 30.dni)
nejde o to,kedy bol doručený,tak si kanvicu prevezmi a hotovo.či?
0 0
Letko Letko

Letko je offline (nepripojený) Letko

...letom-svetom...
...alebo ju predaj cez bazár alebo ju daruj,...
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Prikladám stanovisko SOI

Dobrý deň,

Predávajúci je povinný o spôsobe vybavenia informovať písomne najneskôr do 30 dní od prijatia reklamácie. Podstatný je dátum podania na poštovej pečiatke.
Lehota začína plynúť nasledujúci deň po prijatí. Pokiaľ 30 ty deň pripadne na sobotu, nedeľu alebo sviatok považuje sa za posledný deň lehoty nasledujúci pracovný deň. Teda vo Vašom prípade by dátum na pošte mohol byť aj 21.05.

S pozdravom
Právny odbor I SOI so sídlom v Prievidzi pre Trenčiansky kraj

-------
Volala som do predajne, pracovník z oddelenia reklamácii mi oznámil, že moja reklamácia nebola vybavenou opravou autorizovaným servisom, ako mi oznámili listom, ale výmenou za nový tovar. Tak si dnes idem pre novú kanvicu.
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať