IVEB
Fajn , ale tentokrát so sa ešte viac poplietla. Na to aby som to konečne pochopila prosím vysvetlite mi ešte toto , ak napr. 15.12.2005 kúpim stravné lístky ,sú to za mesiac november/ podľa počtu odpracovaných dní / alebo sú už za mesiac december? / aj keď neviem koľko dní odpracuje zamestnanec v tomto mesiaci/ Stále sa totiž krútim okolo toho na ktorý mesiac vlastne kupujem stravenky. Dúfam , že som Vás ešte viacej nedoplietla. Vďaka
Ja neviem či pre Teba je dôležité za ktorý mesiac kupuješ stravné lístky , pokiaľ ja kúpim lístky naviac tak ich vediem v zásobe na sklade . Účtujem v jednoduchom účtovníctve . Môj výdavok je v deň keď tovar kúpim a zaplatím ho .
Ak kúpiš stravné lístky 15.decembra tak v prvom rade Ty musíš vedieť , že za ktorý mesiac ideš dávať zamestnancom lístky . Ak by som dodržiavala striktne zákon , tak zamestnanec už 30 novembra by mal dostať stravné lístky na mesiac december. A 31.12.2005 lístky na mesiac január .