Ok, o čo v krátkosti ide.
Aplikácia dostala kódové označenie G-B.check. Po nainštalovaní,si každý úžívateľ túto aplikáciu nastaví subjektívne podľa seba. Aplikácia bude v sebe obsahovať veľký počet premenných, algoritmov atď. Užívateľovi ponúkne dostatočný počet variant v menu nastaveniach, napr. od veľkosti topánok, po farbu jeho obočia, charakterové vlastnosti a iné, pre seba a ďalšie charakterové vlastnosti pre ďalší profil.
Jeden typ aplikácie bude zvlášť pre ženy, druhý zvlášť pre mužov. Na www stránke bude užívateľ kontrolovať, či došlo niekde v “zhode” profilov, a ak áno, uvoľní sa komunikácia a sprístupnia sa účty pre zhodné profily.
Totiž, mobily máme stále pri sebe. Môže sa stať, že sa tej krásnej žene stojacej vedľa nás v autobuse veľmi páčime, a naopak. Lenže.. ľudia sú zdržanliví a nedajú svoje city najavo, nie okamžite.
Táto aplikácia, ak dôjde v zhode, ukáže užívateľovi na svojej profilovej stránke, aha! došlo k zhode. Ukáže miesto a čas. Pootvorí zhodný profil.. nie celkom. Na to bude potrebné ešte jedno takéto “stretnutie” s tou istou osobou, o ktorej, samozrejme, ešte veľa nevieme, v reáli jú nepoznáme, a profil by bol stále zahalený tajomstvom.
Reálne si to predstavte takto. Majme modelovú situáciu. Partia kamarátok hľadá svojich princov. Dozvedia sa o aplikácii, tak si G-B.check stiahnú do mobilu, a nastavia podľa seba. Užívateľka zadá o sebe do programu, ako vyzerá, aká je. Ďalej tam zadá, ako by mal jej vytúžený chlap vyzerať. Jeho vekové rozpätie, charakterové vlastnosti, akú má mať výšku, aký typ postavy, či športový typ atď. Každá jedna z dievčat by na svojej profilovej stránke kontrolovala, či náhodou nestretla, nenašla toho pravého,
Ak áno, aplikácia by ukázala, kde to bolo. Samozrejme, dievčatá by zo zvedavosti chodili na to miesto častejšie. Aby tam zase stretli človeka, ktorý je ten presne podľa ich profilu, teda predstáv.
Čím viac krát sa stretnú (prejdú okolo seba napr), tým viac sa pootvorí profil toho druhého. Lebo oni sa ešte nepoznajú. Oni nevideli tvár toho druhého na profilovej stránke.
Marketingové funkcie: systém by sledoval, kde sa pohybujú ľudia so zhodnými profilmi najčastejšie. Je to nejaká reštaurácia? Alebo kino? alebo disco ? => príjmy z reklamy na obľúbených miestach. Príjmy z reklám na profilovej stránke užívateľov.
Technické detaily samozrejme sú vypracované + spôsob komunikácie. Aplikácia bude zadarmo. Viacjazyčná aplikácia. Podpora Android a Iphone. Cieľový trh: teenagers.
Takže, do tohto chceme ísť.
Naposledy upravil mixal1 : 23.04.12 at 20:53