Zavrieť

Porady

vrátenie tovaru z e-shopu bez udania dôvodu - SZČO

kúpila som si tovar z e-shopu (notebook) ako SZČO (neviem, či sa na mňa vzťahuje spotrebiteľský zákon o vrátení tovaru do 7 dní bez udania dôvodu, keďže nie som FO ale PO, čiže som si to nekúpila ako spotrebiteľ, ale ako podnikateľ), rozbalila som ho, zapla, začala s nastavovaním, a až neskôr som si všimla, že je to vlastne iný ntb, ako som chcela. vlastnou chybou som si teda objednala a bol mi dodaný tovar, ktorý nechcem a chcela by som ho vrátiť. tovar je rozbalený a svojím spôsobom použitý aj nepoužitý. používala som ho asi 5 minút, kým som si všimla omyl, a hneď na to som ho vypla a zabalila do pôvodného obalu. mám zákonné možnosti, na základe ktorých by som ho mohla vrátiť a boli by mi vrátené peniaze?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

    blavaciko
    zakonne moznosti nie su, objednavku si odoslala a pokial dobre chapem, predajca ju splnil, pretoze omyl bol na tvojej strane. Je mozne poziadat predajcu o vymenu, zakon mu to vsak neprikazuje (kedze nie si konecny spotrebitel)

    vrátenie tovaru z e-shopu bez udania dôvodu - SZČO

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.