Zákony je len základ. Samotný výkon závisí od "veľkosti a rozsahu" klienta, od zmluvy ktorú si uzatvoríš. V malých sro robím aj mzdy, personalistiku, obchod, zmluvy, marketing, zmeny so registra, a polovicu dokladov, ktoré mám dostať od konateľa hotové, samotné účto nechce nik. Aspoň som sa zatiaľ s nikým takým nestretla. A asi by som to ani nerobila, len účto.
Máš vzdelanie, soft a zmluvu, v nej si dohodneš kde to budeš robiť, či u klienta alebo u seba, obeh dokladov medzi vami, periodicitu, zodpovednosti a jasne odmenu. Doklady buď budeš mať uložené u seba alebo ich po spracovaní odnesieš klientovi.
Ale pravdu povediac, ani jeden klient nechce len to, čo má v zmluve. To len pri uzatváraní zmluvy vymenuje 10 vecí, ktoré si bude robiť sám, ale nebude.