scooors
Ahojte poradáci
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
) , chcel by som sa opýtať , mám objednaný skoro celý PC z obchodu pccko.sk , teraz ho idem predávať jednému môjmu kamarátovi , ide o to že , všetko som si objednával na svoje meno a svoju adresu , Celé PC ( komponenty ) majú záruku , a AK by sa náhodou čosi stalo(dufam že to nebude potrebné) ako sa rieši v tomto prípade reklamácia ??? Ten kto si odomna kúpi PC , zajde do obchodu alebo im pošle tovar + záručný list a oni ho bez opýtania vybavia aj ked ho už vlastní uplne cudzia osoba ? Ide mi o to či nebude mať problémy pri prípadnej reklamácii ... Alebo napísať pripadne splnomocnenie v tom tvare akože mu odovzdávam všetky práva a povinosti ktoré môže s tovarom robiť ?(teda ho aj reklamovať) ... Nebude jeho žiadosť zamietnutá ak príde do obchodu a predloží svoj OP a na faktúre od PC bude iné meno ? nebude mať problém ho reklamovať ? ...
Dakujem za každú radu
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
....a ako mu ho ideš predávať? Ty budeš oficiálny predávajúci? Máš v ŽL nákup a predaj tovaru v rozsahu voľnej živnosti? Ak áno, tak, Ty mu vystavíš doklady, on je s Tebou v zmluvnom vzťahu, teda on u Teba bude uplatňovať reklamáciu. Ak mu to len dáš len za Tvoju OC, a dáš mu k tomu aj všetky nadobúdacie doklady, a on si to teda nebude dávať do nákladov, resp. výdavkov, ale len na svoju osobnú potrebu, nie je problém, aby prípadnú reklamáciu riešil priamo s dodávateľom on....