j.sch Moja aktuálna skúsenosť ... Mesiac po otvorení účtu Vám nevedia odpovedať kedy obdržíte PIN kod k platobnej karte ! A to ešte tvrdia BANKUJTE SO SLOVENSKOU SPORITEĽŇOU !
Ba mi dokonca tvrdili že PIN kod ku karte zaslali domov na domacu adresu ktorá nemá nič spoločného s Firemnou kam už aj výpis prišiel. Ba dnes mi dáma na pobočke v Apollo BC tvrdila že som tam žiadal nanovo o PIN kod . A to som tam tento týždeň nebol. Nechápem že nemajú žiadnu možnosť overenia či to bolo alebo nebolo vydané .
To že zakaždým treba na pobočke čakať takmer hodinu a potom odchádzate naprázdno už ani neevidujem.
Akú máte skúsenosť ? Je to v banke či len v pobočke ?
Dakujem za prípadne rady.. Ale naozaj neviem čo tam robia ..
Ja ti nevím, Karle, ale mám v SLSP účet už pekných pár rokov a som spokojný. To, že ti raz neprišiel PIN kód poštou, neznamená, že banka je zlá. Kartu aj PIN k nej spravuje iná spoločnosť, nie SLSP. Možno zahrapovala pošta, potom viníš SLSP z niečoho, za čo nemôže. Keď pošleš známemu list a on ho nedostane, ako by si reagoval, keby ti povedal, že si nezodpovedný klamár, lebo si mu neposlal list.
Ak nemáš pin, nie je problém ho znovu vytlačiť. Neviem, na čo chodíš stále osobne do banky, ja ani nepamätám, kedy som tam bol. Všetko riešim cez IB. Karty mi chodia pravidelne a za platby kartou ešte dostanem 0,5%.