Zavrieť

Porady

prvý deň sro účto

Ahoj,
tak dnes mi zapísali sročku do OR, a to aj vďaka ľuďom na porade, ktorí mi veľmi pomohli. A teraz som v omege zaúčtoval ZI...všetko ok, no neviem prečo mi na základnej ploche omegy ukazuje stav poklade 0€, keď ZI som splatil do pokladne a uhraadil...tu som sa proste zasekol


A všetci písali o otváracej súvahe..ok, viem čo to je,poznám to,ale mám ju najskôr spraviť v omege a vytlačiť,alebo stačí ručne vypísať súvahu v tlačenej forme??..toto študujem celý deň, veľa príspevkov prečítaných ale neviem sa pohnúť..


Ďakujem ako vždy
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Economic je offline (nepripojený) Economic

    majiteľka spoločnosti a ekonómka spoločnosti ...viac Economic
    211/701 5 000 a 701/411 5 000

    Takto to musíš mať zaúčtované v okruhu PD prvý zápis a v okruhu ID druhý zápis.

    Potom sa kukni na Prehľady - Súvaha a budeš to tam vidieť všetko ako treba.

    peteriak je offline (nepripojený) peteriak

    peteriak
    OK, zaúčtované mám ibaže ID 353/411 a PD 211/353 .., len v omege mi stav pokladnice stále udáva 5000, aj keď som ZI vložil do pokladne??..prečo??

    blondy je offline (nepripojený) blondy

    iwa blondy
    Na 211 ti ukazuje zostatok?
    V omege myslíš na hlavnej obrazovke? Skús v číselníku - pokladnice - nastaviť počiatočný zostatok na 5000 €