Tak to bola riadna odpoved
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
To mi je samozrejme jasne ale napisem modelovy priklad nech je jasne co sa pytam:
Vystavim fakturu za sluzby do Nemecka na 800€ podla nalezitosti paragrafu 7a, som neplatca DPH v tuzemsku ale pri styku s inymi krajinami EU mam pridelene svoje vlastne IC DPH. Ako sposob platby uvediem Paypal. Prijimatel sluzby mi prevedie peniaze na Paypal ucet.
Na Paypal Business ucet mi v skutocnosti pride 750€ lebo cca 50€ su poplatky za transakciu pri takejto sume.
A pytam sa mozem uz teraz s nimi nakladat normalne a platit na internete?
Alebo si musim najskor poslat tieto peniaze na bank. ucet.?
Dalsia vec je ze v skutocnosti si na ucet poslem len 750€ a nie 800€ lebo je to poplatok za tu predoslu transakciu. Co s tymto rozdielom? Uvediem prijem ked si budem pocitat pausalne vydavky 750€ alebo 800€?
A posledna vec je to, ze Paypal ucet ma limity. V mojom pripade je mozne poslat na ucet za 1 den max. 500€. Do roka cca 3000€. To znamena, ze celu sumu, ktora je vyssia ako 750€ si poslat aj tak nebudem moct naraz.