Zavrieť

Porady

Mám nárok na detské prídavky?

Dobrý deň,
potreboval by som poradiť ohľadne (ne)nároku mojich rodičov na detské prídavky. Moja situácia je nasledovná: v roku 2008 som sa po ukončení strednej školy zapísal do 1. roč, na vysokú školu, študoval som 3 roky počas ktorých som mal nárok na detské prídavky, no štúdium som neukončil úspešne a tak som musel študovať ďalší rok v nadštandardnej dĺžke štúdia (počas tohto roku som nemal nárok). Keďže ani po tomto roku sa mi štúdium nepodarilo ukončiť úspešne vylúčili ma k 30.08.2012, no podal som znovu prihlášku a prijali ma na nové štúdium v tej istej škole od 01.09.2012. Toto je už nové štúdium a študujem ho prvý rok takže neprekračujem štandardnú dĺžku z pohľadu vyplácanie prídavkov či hej? Na úrade mi svorne tvrdia,že nemám nárok. A neviem akými pákami na nich. Názory sa rozchádzajú a nik mi nevie povedať, či máme nárok a či nie.
Sú vraj dva typy predlžovania VŠ štúdia pri študovaní tej istej školy a takisto dva typy rozhodnutí o pridelení prídavkov(vraj)
Človek predlžuje,ale je to jeho prvé VŠ štúdium(1x robil prijímačky, resp. prijatý bez prijímačiek)
Človek predlžuje,ale je to jeho druhé VŠ štúdium(2x robil prijímačky na tú istú školu)
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    MaximGGG je offline (nepripojený) MaximGGG

    MaximGGG