dakujem za odpoved. zakon poznam. snazim sa vyhoviet klientom a zvycajne akceptujem aj rozbalene CD ak sa da opat prebalit.
Ale ako sa zachovat, ak zakaznik vrati tovar v takom stave, ze obal je viditelne pokrceny, porozbalovany, znehodnoteny. A najme je problem s tym pristupovym kodom, ktory uz nemozem odovzdat dalsiemu zakaznikovi, kedze bol aktivovany. Aktivacia prebieha na serveroch zahranicnej firmy (ja posobim ako diler ich produktov) a nemam moznost nijako overit, ci uzivatel suhlasil s ich sluzbami.
Napisem to radsej konkretne:
kupil software - samostatnu navigaciu do mobilneho zariadenia + CD so skusobnym programom a elektronickym navodom, atd. K tomu ziskal aktivacny kod - stitok, ktory je potiahnuty ochrannou vrstvou a zabaleny do obalu z tvrdeneho papiera. Zakaznik mal moznost odskusat DEMO program a kedze mu vyhovoval, aktivoval si svoje konto u firmy poskytujucej Navigacne sluzby, zoskriabal ochrannu foliu zo stitku a pouzil aktivacny kod, ktory bol na stitku zakryty tou foliou. Neviem vsak, ci na danom webe suhlasil s akymikolvek sluzbami.
Nasledne po 4 dnoch (mozno sa vratil z vikendovej dovolenky) nam napisal, ze nam vracia tovar a ziada naspat svoje peniaze. Na upozornenie, ze to nie mozne ak to pouzil, nam tovar predsa poslal, dokonca to zabalil nevhodne a kym k nam dorazila krabica, vyzerala ako keby ju presiel kombajn.
Naposledy upravil zabehnutyobchod : 10.12.12 at 16:50