Zavrieť

Porady

Stratena reklamacia

Dobry den,

potreboval by som poradit ako postupovat pri reklamacii. Pred rokom sme si kupili pohovku z obchodu ktory sme mali overeny (predtym sme tam kupovali), zial zacali sa prejavovat skryte vady a teda sme ho chceli reklamovat. Ked sme ju boli v predmetnej predajni reklamovat predavacka nam oznamila, ze oni su ina predajna a ze sa mame ozvat na toto cislo. (dala nam nejake cislo lebo prestali s tou firmou-ta co tam bola predtym komunikovat). Sam presne neviem ake su tam vztahy lebo je to viac ako chaoticke.

Kedze sa nam na tom cisle nikto neozyval tak sme sa obratili na SOI kde nam povedali, ze mame na predajnu a sidlo firmy poslat doporuceny list a ak sa neozvu do 30 dni odstupit od zmluvy.

Podla ORSR som si nasiel ze firma naozaj zanikla, ale ma pravneho nastupcu. Toho sme teda kontaktovali pisemne ale zial list sa nam vratil lebo adresat je neznamy.

Nabytok sme kupovali od spolocnosti BOBEX Export-Import a podla ORSR nastupca by mal byt Kredo Slovakia.

Vie mi prosim niekto poradit co mam spravit, lebo z obchodnej inspekcie som sice dostal odpoved, ale to ako by som nic nedostal

Za akukolvek radu vopred dakujem.

PS: od poliakov nekupim ani toaletak
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    Pri zrušení prevádzkarne je predávajúci povinný informovať najneskôr 7 dní pred zrušením prevádzkarne umiestnením oznamu v prevádzkarni na mieste, kde je uvedená prevádzková doba, o tom, kde a kto je povinný vyrovnať záväzky voči spotrebiteľom, najmä kde môže spotrebiteľ uplatniť svoju reklamáciu, a o dátume zrušenia prevádzkarne. Predávajúci o tom zároveň písomne informuje obec, na ktorej území je prevádzkareň umiestnená. Obec je povinná na požiadanie tieto informácie poskytnúť spotrebiteľovi.
    http://portal.gov.sk/Portal/sk/Default.aspx?CatID=39&aid=1652

    cernobb je offline (nepripojený) cernobb

    cernobb
    presne toto doslo aj z obchodnej inspekcie. Ono mozno ten oznam tam bol lenze obchod tam skoncil svoju prevadzku mesiac po nasom nakupe a chyby sa zacali prejavovat az po 3/4 roku.

    Takze ak som spravne pochopil musim sa ist informovat na obec co a ako? Zrejme pojdem este raz do tej predajne a este raz si necham od noveho majitela vysvetlit co su vlastne zac. V podstate sa jednalo o to, ze prevadzka co tam je teraz nejak spolupracovala s firmou ktora tam bola predtym alebo ich odkupili. Problem je v tom, ze nikto nechce prebrat zavazky.

    Dakujem pojdem si to ujasnit s predavajucim a v pripade problemov by som sa este ozval.

    arizona je offline (nepripojený) arizona

    arizona
    ICO, DICO su stale rovnake pri oboch firmach, aj majitel. Takze asi nie su celom "ina predajna"...
    http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=8393&SID=4&P=1

    Ako je to v takomto pripade s preberanim zavazkov urcite poradia skusenejsi Poradaci...

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.