Zavrieť

Porady

ma student denneho studia narok na davku v hmotnej nudzi?

Prosim Vas o radu, zacinam uz byt zufala. Pri podavani ziadosti o pomoc v hmotnej nudzi mi bolo povedane, ze potrebujem mat sudom stanovene vyzivne od matky, kedze od otca uz mam. Som studentka denneho studia, mam 24 rokov, mam odlisny trvaly pobyt od rodicov, vyzivne od otca 75 eur a minimalne vyzivne od matky v sume 26,65 (ak podam navrh na sud). budem mat vobec narok na davku v hmotnej nudzi ked moj prijem vychadza cca 101 € , co je viac ako zivotne minimum pre nezaopatrene dieta, ktore je cca 88 €? na Urade prace mi bolo povedane ze davka bude v sume 10 € mesacne. Sustavne sa pripravujem na povolanie, som nezaopatrene dieta a tym ze byvam oddelene od rodicov je moje zivotne minimum vyssie resp. 189,83 € (pre plnoletu fyzicku osobu)?vychadza sa z tejto sumy pri posudzovani naroku na pomoc v HN?prosim poradte mi mne aj tych 10 eur mesacne pomoze
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    ja viem ja to mam vsetko prestudovane..len pri posudeni hmotnej nudze sa vychadza zo zivotneho minima..mne nie je jasne aka suma zivotneho minima je v mojom pripade, ci minimum na nezaopatrene dieta ci minimum pre plnoletu fyzicku osobu

    veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

    veronikasad
    zuzuletka23 Pozri príspevok