Zavrieť

Porady

kvalita nafty

Vie mi niekto poradiť, akú naftu tankovať. Tankoval som na shellke, ale tam ma nasr.... .
Ďakujem za odpoveď.
Usporiadat
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

lujza.j Pozri príspevok
netankovala som v SR , auto som ako 3ročné kúpila ako dovoz z NL.....takže asi tak....mechanik robí okrem svojej garáži v autorizovanom servise mojej značky.......tak asi vie prečo.....neberiem ti tvoje názory moj chlap jazdí na De naftu, ked natankuje na SR urobí menej km na ňu.....
Ten váš mechanik, už bez počítača (inak sluchom) nezistí ani prasknutý krúžok.
Tiež píšeš, že asi vie prečo. Nuž asi preto, že je o tom subjektívne presvedčený. Nemá to nič spoločné s odbornosťou. Jednoducho sa mu ten názor páči.
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

jar88 Pozri príspevok
Ten váš mechanik, už bez počítača (inak sluchom) nezistí ani prasknutý krúžok.
Tiež píšeš, že asi vie prečo. Nuž asi preto, že je o tom subjektívne presvedčený. Nemá to nič spoločné s odbornosťou. Jednoducho sa mu ten názor páči.
no.....možno servisuje aj vaše auto....nie je len môj.....
0 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

lujza.j Pozri príspevok
no.....možno servisuje aj vaše auto....nie je len môj.....
To určite nie, lebo mne ich servisuje absolútny amatér. To znamená, že to nerobí profesionálne - neživí sa tým. Ale vyškolený je lepšie, ako mechanici v značkových servisoch a aj vybavenie má špičkovejšie.
0 0
Gapo Gapo

Gapo je offline (nepripojený) Gapo

Ja? Muž.
Ja do servisov nechodím, keď nie som prinútený. Auto vždy po štyroch piatich rokoch predám a je to. Ani záručné či hocijaké prehliadky. Raz som mal možnosť stretnúť svoje bývalé auto a opýtať sa majiteľa ako je spokojný, čo mi ten narozprával čo všetko tomu autu je, nestačil som sa čudovať. Totiž to auto tak ako všetky predávam cez predajcu a čo všetko tam oni vykradli a povymieňali som sa nestačil čudovať. Takže môj názor na profimechanikov je asi taký aký je.
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

jar88 Pozri príspevok
To určite nie, lebo mne ich servisuje absolútny amatér. To znamená, že to nerobí profesionálne - neživí sa tým. Ale vyškolený je lepšie, ako mechanici v značkových servisoch a aj vybavenie má špičkovejšie.
no...školenie je jedna vec a záujem o dané vykonávanie práce druhá....určite nespochybňujem vyškolenie vašeho mechanika, aj ked neviem ako si zabezpečiť indi-vindi školenie pre konkrétnu zn. ale kto umí ten umí...ale nevadí hlavne, že sme so svojimi mechanikmi spokojný.... je fajn, ked to človeka baví.....a čo dokáže sluchom....hmmm...
0 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

lujza.j Pozri príspevok
no...školenie je jedna vec a záujem o dané vykonávanie práce druhá....určite nespochybňujem vyškolenie vašeho mechanika, aj ked neviem ako si zabezpečiť indi-vindi školenie pre konkrétnu zn. ale kto umí ten umí...ale nevadí hlavne, že sme so svojimi mechanikmi spokojný.... je fajn, ked to človeka baví.....a čo dokáže sluchom....hmmm...
Ja som nikde nepísal, že ten, čo sa mi stará o autá, že má na to sluch. To si si trošku poplietla info. Tiež si akosi prehliadla, že on nieje mechanik. Ale na BMW je naozaj macher, za ktorým chodia po radu aj mechanici zo značkových servisov.
0 0
Ice dive Ice dive

Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

jar88 Pozri príspevok
Ja som nikde nepísal, že ten, čo sa mi stará o autá, že má na to sluch. To si si trošku poplietla info. Tiež si akosi prehliadla, že on nieje mechanik. Ale na BMW je naozaj macher, za ktorým chodia po radu aj mechanici zo značkových servisov.
nič nové pod slnkom... je predsa všeobecne známe, že každý mechanik po mature začína v "značkovom" servise, a keď sa trocha rozkuká, zarobí dajaké to euro, tak si otvára vlastnú garáž, a servisuje autá vlastnej klientele... značkové servisy sú spravidla len o značkových cenách, výmene dielu za diel, a opravách pokus omyl...
0 0
Indeed Indeed

Indeed je offline (nepripojený) Indeed

Mal som prechodný záujem o naftu,keď cena za liter sa pohybovala na urovni 1,10 eur

Odkedy cena nafty za liter je cca 1,45 eur

ma žiadna nafta NEZAUJÍMA.
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

jar88 Pozri príspevok
Ja som nikde nepísal, že ten, čo sa mi stará o autá, že má na to sluch. To si si trošku poplietla info. Tiež si akosi prehliadla, že on nieje mechanik. Ale na BMW je naozaj macher, za ktorým chodia po radu aj mechanici zo značkových servisov.
nie to ja som o mojom mech. z tvojeho príspevku....
Ten váš mechanik, už bez počítača (inak sluchom) nezistí ani prasknutý krúžok.
tak potom u teba maxi spokojnosť....no tí čo chodia o radu by sa mohli zamyslieť a máknuť na sebe
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

Ice dive Pozri príspevok
nič nové pod slnkom... je predsa všeobecne známe, že každý mechanik po mature začína v "značkovom" servise, a keď sa trocha rozkuká, zarobí dajaké to euro, tak si otvára vlastnú garáž, a servisuje autá vlastnej klientele... značkové servisy sú spravidla len o značkových cenách, výmene dielu za diel, a opravách pokus omyl...
mi stačilo ked som v lete plnila klímu....
0 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

lujza.j Pozri príspevok
nie to ja som o mojom mech. z tvojeho príspevku....

tak potom u teba maxi spokojnosť....no tí čo chodia o radu by sa mohli zamyslieť a máknuť na sebe
Ono je to tak, že tí mechanici, keď sú na školení, ešte nepotrebujú nič z toho, čo im tam ponúkajú a tak ich to veľmi nezaujíma.
No a zaujímať ich to začne až potom, až na ten problém narazia pod kapotou.
Ešte šťastie, že každý ten profík, má okrem školenia aj mobil.
Niektorí majú aj to šťastie, že majú aj priateľa na telefóne, ktorý vie vždy poradiť čo a ako ďalej.
0 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

Indeed Pozri príspevok
Mal som prechodný záujem o naftu,keď cena za liter sa pohybovala na urovni 1,10 eur

Odkedy cena nafty za liter je cca 1,45 eur

ma žiadna nafta NEZAUJÍMA.
Nie som zaťažený na autá, je to jednoducho len priblyžovadlo, ale keď už musím mať auto, tak benzín a keď už to má jazdiť na benzín, tak nech to jazdí poriadne.
-------------------------------------
Nafta je jednoducho grc.
Veď aj 4 litrový 8-válec vie makať na plyn. (740)
Miesto 12 litrov špeciálu, potiahne 14 - 15 litrov LPG a na výkone to nepocítiš.
Rozdiel na peniaze je markantný. Namiesto 18 € za natural, máš 10,50 € za LPG (to je asi 7,5 l nafty)
-----------------------------------------
Pritom 328 na 50 litrovú nádrž (LPG) urobí bez úspornej jazdy 500 km. To je 500 km za 35,50 € čo je (keby aj po 1,32) 26,89 l nafty. Ak to dám deleno 5, tak mi to vyhodí spotrebu 5,37 litra nafty na 100 km.
-----------------------------------------
No a ako asi jazdí nafťák, ktorý spotrebuje 5,37 l/100 km?
Čo to je za jazdenie? To je naozaj len priblyžovadlo. A ešte k tomu tá úroveň. A to to auto majú ako svoju imidžovú ikonu.
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

jar88 Pozri príspevok
Ono je to tak, že tí mechanici, keď sú na školení, ešte nepotrebujú nič z toho, čo im tam ponúkajú a tak ich to veľmi nezaujíma.
No a zaujímať ich to začne až potom, až na ten problém narazia pod kapotou.
Ešte šťastie, že každý ten profík, má okrem školenia aj mobil.
Niektorí majú aj to šťastie, že majú aj priateľa na telefóne, ktorý vie vždy poradiť čo a ako ďalej.
no ale ved musia ísť v predstihu to že ich to nezajíma to je ich problém ja som rada ked si môžem a mojim mechanikom pokecať......on je taký nadchnutý , že nasaje info aj do plusu.....alebo dopredu ....tiež mám šťastie, že ako laik-žena ho mám ako priateľa na telefóne....a to mám brata čo je vyučený automechanik....v živote ma nenapadlo jemu volať....chcel byť kuchárom ale našťastie robí "iba" prímacieho technika....
0 0
deane7 deane7

deane7 je offline (nepripojený) deane7

Toto sa už riešilo na mnohých fórach. Napr. tu:
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=73&t=237528
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

jar88 Pozri príspevok
Nie som zaťažený na autá, je to jednoducho len priblyžovadlo, ale keď už musím mať auto, tak benzín a keď už to má jazdiť na benzín, tak nech to jazdí poriadne.
-------------------------------------
Nafta je jednoducho grc.
Veď aj 4 litrový 8-válec vie makať na plyn. (740)
Miesto 12 litrov špeciálu, potiahne 14 - 15 litrov LPG a na výkone to nepocítiš.
Rozdiel na peniaze je markantný. Namiesto 18 € za natural, máš 10,50 € za LPG (to je asi 7,5 l nafty)
-----------------------------------------
Pritom 328 na 50 litrovú nádrž (LPG) urobí bez úspornej jazdy 500 km. To je 500 km za 35,50 € čo je (keby aj po 1,32) 26,89 l nafty. Ak to dám deleno 5, tak mi to vyhodí spotrebu 5,37 litra nafty na 100 km.
-----------------------------------------
No a ako asi jazdí nafťák, ktorý spotrebuje 5,37 l/100 km?
Čo to je za jazdenie? To je naozaj len priblyžovadlo. A ešte k tomu tá úroveň. A to to auto majú ako svoju imidžovú ikonu.
No ja neviem, ale ja mam 220 koni a 500 Nm za rovnych 7 l nafty. Naftu kupim na kazdom kroku, mozem ju v pohode skladovat na horsie casy v garazi. A keby uz bolo najhorsie, nalejem jednoducho akykolvek iny olej, jedly ci mineralny a idem.

V kufri mi nesarapati ziadna nadrz, dojazd mam 1000 km a mozem parkovat vsade, aj v podzemnych garazach.
0 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

misomiso Pozri príspevok
No ja neviem, ale ja mam 220 koni a 500 Nm za rovnych 7 l nafty. Naftu kupim na kazdom kroku, mozem ju v pohode skladovat na horsie casy v garazi. A keby uz bolo najhorsie, nalejem jednoducho akykolvek iny olej, jedly ci mineralny a idem.

V kufri mi nesarapati ziadna nadrz, dojazd mam 1000 km a mozem parkovat vsade, aj v podzemnych garazach.
Zaujímavé argumenty.
Môj dojazd na LPG je cca 550 km a plus na benzín ďalších 700 km.
Zaujímavé, že vieš, že je v niektorých nevetraných garážach zakázané parkovať plyn a pritom nevieš, že je zakázané v každej garáži skladovať horľaviny, ako sú pohonné látky.
---
Naviac, ani tu nádrž na LPG nemám v kufri. A to dokonca ani v Alpine a ta má 280 koní.
-----------------------------------------------------------------
Ja nemám nič proti nafte, len mi ten klepot akosi pasuje skôr k multikáre, ako k osobnému autu.
Zabudol som spomenúť ten krútiaci moment. Predpokladám, že máš turbo a tak sa pýtam, kedy ten krútiaci moment využívaš?
Vždy až po?
Naopak BMW používa viac ako 10 rokov, takzvané variabilné časovanie a to spôsobuje, že mám krútiaci moment skoro stále. Cítiš to aj pri 1500 otáčkach, ale je jasné, že pri 4500 ot je to už úplne o niečom inom. Ale to sa s ťahom zadýchaného nafťáku nedá porovnávať.
----------------------------------
Nieje toto náhodou téma o kvalite nafty?
Naposledy upravil jar88 : 22.01.13 at 07:05
0 0
deane7 deane7

deane7 je offline (nepripojený) deane7

Ano, je to téma o kvalite nafty. To Ty si sa sem pripojil aby si kritizoval a chválil sa aké máš auto. Je tu veľa ľudí ktorým nafta vyhovuje a vôbec nepotrebujú 300 koní. Mne stačí 100 koní a nízka spotreba.
0 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

deane7 Pozri príspevok
Ano, je to téma o kvalite nafty. To Ty si sa sem pripojil aby si kritizoval a chválil sa aké máš auto. Je tu veľa ľudí ktorým nafta vyhovuje a vôbec nepotrebujú 300 koní. Mne stačí 100 koní a nízka spotreba.
No tak aby sme vedeli o čom to tu píšeme.
Nafta je nafta.
Je vyrábaná a predávaná podľa noriem. To znamená že má určité parametre a cez to nejde vlak.
To čo vám robí problém s naftou, je váš vyčvachtaný nafťák, poväčšine z druhej až piatej ruky.
Len sa to tu snažíte, hlúpučko hodiť na výrobcov a predajcov nafty.
---------------------
Len toľko.
---------------------
Ešte k tomu chváleniu. Ja si naozaj nezakladám na autách. Mne sú od určitého veku (môjho veku) ľahostajné. Rovnako mi je nepodstatná značka, ale je za to nemôžem, že BMW je najlepšie. Ja za to nemôžem, že majú najlepší pomer kvalita, výkon, trvanlivosť a cena.
--------------------
A na záver, aj BMW robí nafťáky, ale to už nieje ani BMW. To je jednoducho nafťák.
0 0
srska srska

srska je offline (nepripojený) srska

jar88 Pozri príspevok
No tak aby sme vedeli o čom to tu píšeme.
Nafta je nafta.
Je vyrábaná a predávaná podľa noriem.
To znamená že má určité parametre a cez to nejde vlak.
To čo vám robí problém s naftou, je váš vyčvachtaný nafťák, poväčšine z druhej až piatej ruky.
Len sa to tu snažíte, hlúpučko hodiť na výrobcov a predajcov nafty.
---------------------
Len toľko.
---------------------
Ešte k tomu chváleniu. Ja si naozaj nezakladám na autách. Mne sú od určitého veku (môjho veku) ľahostajné. Rovnako mi je nepodstatná značka, ale je za to nemôžem, že BMW je najlepšie. Ja za to nemôžem, že majú najlepší pomer kvalita, výkon, trvanlivosť a cena.
--------------------
A na záver, aj BMW robí nafťáky, ale to už nieje ani BMW. To je jednoducho nafťák.
už si videl rozobratý palivový (naftový) filter po 20000 km? druhá vec je čo všetko niektorí dávajú do nádrže
0 0
jar88 jar88

jar88 je offline (nepripojený) jar88

srska Pozri príspevok
už si videl rozobratý palivový (naftový) filter po 20000 km? druhá vec je čo všetko niektorí dávajú do nádrže
Jasné že videl, ale to chce mať aj odkaľovač a sem tam, aj ten pozrieť.
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať