Presne - otázka stojí na tom, prečo v tej krajine sa ten produkt nepredáva.
Napr. keď som bol pred pár rokmi v Poľsku ( momentálne to platí pre Srbsko ), väčšina novostavieb bola obývaná, avšak nemali vonkajšiu omietku - keď som sa ich pýtal, prečo to je tak, povedali mi, že kým je dom evidovaný ako stavba, nemusia platiť daň z nehnuteľnosti. Preto ak je to omietka, a chceš to predávať v Srbsku, zrejme nepochodíš.
Nech ťa inšpiruje tento Baťov príbeh:
Baťa vyslal 2 prieskumníkov do Afriky so zámerom zistiť, či by sa tam dali predávať topánky. Keď sa prvý vrátil, povedal:
- "To nie je trh pre nás, veď tam nikto nenosí topánky!"
Ale druhý prieskumník mu povedal:
- "Afrika - to je trh pre nás! Veď tam každý potrebuje topánky".
Pri tvojom probléme je ešte riziko, že v reklamných komunikátoch nebudeš budovať iba povedomie o značke, ale aj potrebu používať produkt, vysvetlenie jeho účinkov a najmä benefitov plynúcich z používania produktu.