Zavrieť

Porady

ako predbehnut ostatnych?

nasli sme vyrobok, ktory sa bezne pouziva v celej europe a nasli sme jednu krajinu v europe, kde ho este nikto nepredava; spravili sme si prieskum trhu atd; sme z toho nadseni, ale nevieme ako nato, chceli by sme sa poradit s niekym cez marketing a pod., vsetkym vopred dakujem za nazor.

je to vyrobok, ktory vyraba v EU viac firiem (oblast stavebnictvo), existuje niekolko znamych znaciek a viac malych neznamych znaciek, problem cislo 1 = vyhradne zmluvy podpisat z 50 firmami z celej europy je asi nerealne?!

otazka: ako na tom zarobit co najviac? totizto nezaujima nas robit osvetu - priviezt do krajiny kvalitny zaujimavy vyrobok a mat z toho dobry pocit, nato sme uz pristari.

da sa nejako zabranit tomu, aby sme boli jedini len prve 3 mesiace, kym to objavia miestne firmy a nabehnu nato?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    bepo je offline (nepripojený) bepo

    bepo
    hana 10
    da sa nejako zabranit tomu, aby sme boli jedini len prve 3 mesiace, kym to objavia miestne firmy a nabehnu nato?
    Nedá.A skúste ešte urobiť prieskum prečo to tam ani jeden výrobca nepredáva,je len málo takých ktorí nechcú predávať viac svojich výrobkov.

    Matejko1 je offline (nepripojený) Matejko1

    Matejko1
    Presne - otázka stojí na tom, prečo v tej krajine sa ten produkt nepredáva.

    Napr. keď som bol pred pár rokmi v Poľsku ( momentálne to platí pre Srbsko ), väčšina novostavieb bola obývaná, avšak nemali vonkajšiu omietku - keď som sa ich pýtal, prečo to je tak, povedali mi, že kým je dom evidovaný ako stavba, nemusia platiť daň z nehnuteľnosti. Preto ak je to omietka, a chceš to predávať v Srbsku, zrejme nepochodíš.

    Nech ťa inšpiruje tento Baťov príbeh:
    Baťa vyslal 2 prieskumníkov do Afriky so zámerom zistiť, či by sa tam dali predávať topánky. Keď sa prvý vrátil, povedal:
    - "To nie je trh pre nás, veď tam nikto nenosí topánky!"
    Ale druhý prieskumník mu povedal:
    - "Afrika - to je trh pre nás! Veď tam každý potrebuje topánky".

    Pri tvojom probléme je ešte riziko, že v reklamných komunikátoch nebudeš budovať iba povedomie o značke, ale aj potrebu používať produkt, vysvetlenie jeho účinkov a najmä benefitov plynúcich z používania produktu.

    victoria je offline (nepripojený) victoria

    victoria
    Ja si tiež ako vyštudovaný marketér skromne myslím že najlepšie by bolo hodiť sondu medzi domácich že prečo sa u nich niečo také nepradáva. Môže tam byť nejaký legislatívny, právny alebo aj sociálny problém. Ale ak vám nejakí odborníci robili priskum trhu mala by tam byť zahrnutá aj analýza markookolia v ktorej sa rozoberá trh z hľadiska politických, ekonomických, sociálnych, ekonomických a ekologických faktorov. Ak tam nie je žiadna z týchto prekážok potom vám radím nemeškajte a udrite na trh ale to aby to o chvíľu nezačal predávať aj niekto iný vám nikto nezabezpečí, nakoľko to nie je váš vlastný objav, vynaléz a neskôr zaregistrovaný patent. To je trhový mechanizmus v ktorom funguje konkrencia a neustály boj a len vašou šikovnosťou môžete byť vždy o krok vpredu pred ostatnými.

    biaaa je offline (nepripojený) biaaa

    biaaa
    hana 10
    nasli sme vyrobok, ktory sa bezne pouziva v celej europe a nasli sme jednu krajinu v europe, kde ho este nikto nepredava; spravili sme si prieskum trhu atd; sme z toho nadseni, ale nevieme ako nato, chceli by sme sa poradit s niekym cez marketing a pod., vsetkym vopred dakujem za nazor.

    je to vyrobok, ktory vyraba v EU viac firiem (oblast stavebnictvo), existuje niekolko znamych znaciek a viac malych neznamych znaciek, problem cislo 1 = vyhradne zmluvy podpisat z 50 firmami z celej europy je asi nerealne?!

    otazka: ako na tom zarobit co najviac? totizto nezaujima nas robit osvetu - priviezt do krajiny kvalitny zaujimavy vyrobok a mat z toho dobry pocit, nato sme uz pristari.

    da sa nejako zabranit tomu, aby sme boli jedini len prve 3 mesiace, kym to objavia miestne firmy a nabehnu nato?
    Tiež suhlasim - NEDA. ale treba stavit na ine parametre a to je to ze vy budete mat naskok - znacku musite dostat za tu dobu do povedomia (resp. firmu) - samozrejme vyhoda je mat lepsie ceny. Je to ako ked si ides kupit dve veci, ktore su rovnako drahe - rozhodnes sa pravdepodobne pre tu znackovu (alebo znamejsiu) ;-)

    ako predbehnut ostatnych?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.