Ak Vám bolo doručené ID a heslo od DR SR a nefungujú Vám eDane, ktoré doteraz fungovali, tak prikladám Riešenie:
Mali by ste znovu odinštalovať aplikáciu eDane, potom cez Internet Explorer - vymazať cache z lokálneho počítača a to nasledovne: Nástroje (tools) - Možnosti siete Internet (internet options) - Všeobecné (General) - História prehľadávania - Odstrániť (Delete) - Dočasné internetové súbory a súbory "cookie" - zaškrknúť - Odstrániť - OK. Potom znovu si nainštalujte eDane z
www.drsr.sk - vpravo eDane a pokiaľ ste eDane nemali nainštalované, na PC, tak si nainštalujte najskôr D.Signery pre Váš PC a potom si stiahnite až eDane. eDane sa Vam nainštalujú na plochu Vášho počítača. Vždy, keď budete otvárať eDane bude prebiehať aktualizácia tlačív. Tiež si skontrolujte, ak máte WindowsXP musíte mať aj ServisePack3 a nie len ServicePack2 a tiež treba v ovládacích paneloch skontrolovať v Pridanie a odstránenie ...programoch skontrolovať aj či máte Microsoft .NET Framework 2.0 Service Pack 2 Tak ako je to uvedené v technických predpokladoch na strane klienta - www.drsr.sk - vpravo eDane.