Ice dive
áno áno zlá poisťovňa... a chudáci majú znášať... ďalšia super konšpiračná teória...
... tak isto to funguje aj pri storne, zmluva sa stornuje peniaze sa vrátia klientovi a systém vygeneruje alikvótnu časť stornoprovízie, ktorú musí sprostredkovateľ zaplatiť... v lepšom prípade sa tieto pohľadávky vzájomne započítajú...
inak povedané sprostredkovateľ dostal peniaze, ktoré mu neprináležia ide o bezdôvodné obohatenie... zbytočne sa tu robí z toho kovbojka... možno poisťovňa ani nevie, že niečo posiela, keď to chodí len do schránky a netreba pre tie listy utekať na poštu...
Ešte nikdy som nezažila, aby poisťovňa za životné poistky do dvoch rokov vracala peniaze. Vždy si ponechá celú túto sumu, napriek tomu, že od sprostredkovateľa žiada storno. Práve toto je podľa mňa bezdôvodné obohacovanie.
Ona dostala provízie za odvedenú prácu, za nič iné. To, že to niekto zruší po jej smrti už nie je jej a podľa mňa ani náš problém.
Ako dokáže podľa vás mŕtvy a jeho pozostalí, ktorí v danej oblasti nepracujú, ovplyvniť akýkoľvek ďalší vývoj storien, prípadne nespokojných klientov?
Na druhej strane chápem, že taká poisťovňa z niečoho musí žiť a niekoho musí ošklbať, aby dokázala profitovať. Žiaľ, myslím si, že nie sme jediní, ktorí si myslia, že ak poisťovňa vypláca "výplatu" len ako akúsi zálohu, ktorú raz bude treba aj tak vrátiť, je to už skôr novodobé otrokárstvo, ako pracovno - právny vzťah, nie je to tak? Myslím, že keby toto všetci vedeli, tak do takejto práce asi nikdy nenastúpia. Rozhodne v dohľadnej dobe sa niekto nájde, kto takéto jednostranne výhodné zmluvy napadne súdne. Od včera do dnes sme zistili, že niekoľko podnetov na túto poisťovňu už bolo podaných od samotných finančných poradcov, nakoľko od nich bolo požadované niečo podobné, akurát s tým rozdielom, že oni odišli, alebo boli vyhodení a nezomreli (čo sa nedá ovplyvniť).