majulkab
došli mi už nápady, šéf mi dal za úlohu zaujať a osloviť čo najväčší počet firiem, tak aby nás to relatívne nestálo ani cent. ak mi viete poradiť tak ako
ahoj,
ak ma byt jedinym vstupom do tejto ulohy tvoja praca (teda naozaj nulove financne naklady), fajn sposobom, ako oslovit ludi, je poskytnut im nejaku hodnotu - ludia prahnu predovsetkym po informaciach. v offline svete vela moznosti nevidim. v ramci online mozes napr. zacat za vasu firmu pisat blog, vytvarat hodnotny obsah, komunikovat s (potencialnymi) zakaznikmi napr. pomocou facebooku, prip. na inych miestach, kde sa mozu pohybovat vasi potencialni zakaznici. je to vsak cesta na dlhu trat, urcite sa to neprejavi o tyzden (ale v pripade, ze nechcete utratit ani korunu nemate prilis vela moznosti, ktore by sa rychlo prejavili).
mat originalny obsah na webe je skvela vec. hlavne ak ho nema konkurencia. ludia vyhladavaju a pokial mas originalny obsah, ktory riesi specificke problemy (odpoveda na specificke otazky, vyjadruje sa k specifickym temam), dostanu sa prave na tvoj web.
dalsia varianta: celkom lacnou formou reklamy je google adwords alebo facebook ads, mozes si nastavit, kolko chces utratit, takze ked si u sefa vyzobres, aby dal mesacne 50 EUR na reklamu, moze vam to priviest zakaznikov. i ked okolo tychto sluzieb je celkom veda a ako laikovi sa ti nemusi podarit nastavit to efektivne (odporucam nastudovat nejaku literaturu, alebo pogooglit aspon nejake clanky).
taktiez ako povedal frenkacik, viralny ci buzz marketing by mohli byt riesenim, i ked za naozaj nulovy budget tazko. v podstate ide o to, ze v mene firmy vytvoris a zverejnis nieco, co ludi zaujme a budu to samovolne sirit (napr. zdielanim na facebooku atd). je to velmi jednoduchy princip, vygenerovanie takehoto napadu je uz vsak omnoho zlozitejsie. existuju na to techniky, ale trufnem si povedat, ze laikovi sa podari viral stvorit cisto nahodne
kazdopadne prajem vela stastia, i ked si myslim, ze tvoj sef je nimand, pretoze ak niekto nechce obetovat na marketing ani korunu, nevie podnikat. a hadaj, kam sa dostavaju firmy, ktore vedu ludia, co nevedia podnikat...