Zdravím , mal som tu možnosť pracovať v tejto ,,firme,, ja som mu svoje povedal. A ako radu k podnikaniu by som dal : Nauč sa nemecky , a neber hociakých ,,elektrikárov,, čo stretneš...o platení sa radšej nevyjadrujem , iba pripájam jednu z výhovoriek.
Je mi krajne nepríjemné opäť vás informovať len o stave situácie, nie o tom, že peniaze som vám už poslal na účet, no iné mi neostáva.
Ak by som mal zaplatenú ostatnú faktúru, tak by som samozrejme peniaze rozoslal. Faktúra za august bola vystavená so splatnosťou 30 dní. Po skúsenostiach z minulého mesiaca ohľadom krátenia faktúry a predĺženia lehoty splatnosti som pána Schreinera intenzívne kontaktoval ohľadom odsúhlasenia faktúry najmä od 26.9., čo bolo stále sľubované. Napriek tomu, že ani do 30.9. k nej nezaujal žiadne stanovisko s tým, že on nemal čas ju kontrolovať, som doručil 01.10. originál faktúry na recepciu EAB opäť som o tom informoval pána Schreinera, ten odpísal, že Ok, že sa na to pozrie. Neozval sa opäť do stredy, tak som ho opäť volal, odpísal, že má dovolenku do konca týždňa a že to bude riešiť v pondelok. Situácia sa opäť opakovala v pondelok, neozval sa, dnes napísal, že faktúru mu z účtovného oddelenia nevrátili, ale že ju bude môcť odporúčať k zaplateniu až koncom týždňa.
Ak by bola naša práca kvalitná, mal by som samozrejme väčšiu vyjednávaciu silu a firma EAB väčšiu ochotu platiť. Bohužiaľ, v momentálnej situácii sme závislí len od dobrej vôle pána Schreinera, aby bol k tomu kvantu chýb čo možno najzhovievavejší a postŕhal čo najmenej. Aj napriek opätovnej kontrole bytov v auguste sa opäť a opäť nachádzajú chyby vyžadujúce si opravu nielen z našej strany, ale vznikajú aj ďalšie náklady (sadrokartón, tapety, maliari...).
Pokúšal som sa prostredníctvom právneho zástupcu vymôcť peniaze od firmy Müller, bohužiaľ mi bol späť zaslaný list napísaný ich právnym zástupcom, že je ochota uhradiť 60-65% záväzkov, avšak ak ktokoľvek z veriteľov bude trvať na okamžitom vyrovnaní, firma okamžite prejde do insolvenčného konania (list v plnom znení posielam v prílohe).
Záver – veľmi rád by som vám garantoval platbu do konca týždňa, avšak ja som tiež len „pimpongovaný“ kompetentnou osobou a bojím sa už čokoľvek sľubovať. Preto vás informujem zo širšia, ako sa má vec. To, čo som napísal, je presne tak, aká je realita – nie je tam viac ani menej. Sľúbiť môžem len jedno - akonáhle budem mať peniaze na účte, posielam ďalej.
Ostávam s pozdravom
M.Roguľa