zbet
Aj ja ďakujem za tento link. Veľmi užitočné info.
Chcela by som sa však spýtať: Na azet.sk som našla v podmienkach zaraďovania do katalógu, že:
"Popis stránky nesmie obsahovať: ... kontaktné informácie, telefónne čísla, región a iné údaje netýkajúce sa popisu obsahu stránky"
Tak ako?
Cauko, idealne, ked v
popise (plati to nielen na azete, ale vo vsetkych vyhladavacoch) v kratkosti charakterizujes informacie, ku ktorym sa navstevnik po kliknuti na odkaz dostane (tzn. ked predavas basketbalove lopty, popis vseobecne, ake lopty predavas, ake znacky, v akom meste atd.). Mal by to byt vseobecny vycuc informacii/produktov/biznisu, ktore na svojom webe propagujes.
Skus to brat z pohladu ludi, ktori si budu prezerat vysledky vyhladavania v katalogu - co ich ovplyvni v tom, aby klikli prave na tvoj odkaz a nie na konkurencny? Zaroven ked uz kliknu, nesmu byt sklamani z toho, kam sa dostali (tzn. ak das do popisu, ze mas najlacnejsie basketbalove lopty na svete a pritom to nebude pravda, taka navsteva ti nie je nic platna).
I ked google je omnoho ucinnejsi marketingovy nastroj oproti azetu (ale registracia v katalogu azet ti samozrejme neuskodi).