Zavrieť

Porady

Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

    ...originál... pepsikova
    ..nedá sa povedať, že šikovnému zlatníkovi by sa to nemalo stať...ale pokiaľ sa stalo, náklady by mal niesť sám,pretože zákazníka neupozornil, že úpravou obrúčky sa môže stať aj iná porucha, ako tá, o ktorej ho informoval..na druhej strane zas, je to o komunikácii,ak by odfotil, čo sa stalo pri zväčšovaní, mohli by si náklady rozdeliť, pretože predsa len, išlo o zásah do pôvodného stavu obrúčky..

    lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

    lujza.j
    dencika Pozri príspevok
    Čo s nákladmi, ktoré zlatníkovi vznikli navyše, musel obrúčku zospájkovať, opracovať a vygravírovať pôvodný text
    ...no mňa ako zákazníka by tieto náklady nezaujímali...podla mňa náklady sú zlatníkove....

    blavaciko je offline (nepripojený) blavaciko

    blavaciko
    bohužiaľ, riziko podnikania...
    stať sa môže komukoľvek, aj najväčšiemu majstrovi! ale zákazníka to nemusí zaujímať

    prepinakos je offline (nepripojený) prepinakos

    prepinakos
    Nerozumiem ako môžu vôbec podnikať ľudia, ktorí sa sem chodia pýtať takéto otázky. To im už zrejme ani ten "sedliacky rozum" neslúži. Od takýchto "podnikateľkov" treba utekať kade ľahšie.

    Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

    Ice dive
    ako zákazníka ma zaujíma konečný výsledok, to ako sa k tomu zlatník dopracoval zákazníka nemusí zaujímať.... t.j. ak zlatník obrúčku poškodil, a následne ju uviedol do pôvodného stavu... mal by sa klientovi ospravedlniť, že sa mu to nepodarilo samozrejme na svoj účet... a poprípade odporučiť kolegu alebo zabezpečiť rozšírenie obrúčky u nejakého kolegu požiadať klienta o odklad termínu... tým si môže vybudovať u klienta dôveru a dobré meno...

    Ako riešiť situáciu?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.