Zdravím všetkých,
potrebujem poradiť v takejto veci.Manžel má rizikové povolanie a má uzatvorenú životnú poistku so sporením. Tá však nemá dobré krytia a plnenia úrazov, tak nám sprostredkovateľka poradila založiť si ešte jednu poistku - čiste len úrazovú. Nakoľko má ale vysoké mesačné platby za životnú poistku, tak sme sa dohodli, že najprv požiada o jej úpravu a poníženie platieb a až následne sa založí úrazovka. Aby manžel nemusel vymeškávať znovu z práce,tak ho požiadala, aby jej popredu podpísal vyplnenú novú zmluvu - bez dátumu, a ona ju potom ako dôjde k zmenám na tej prvej, pošle aj s aktuálnym dátumom poisťovni. Aké však bolo naše prekvapenie, keď v priebehu nasledujúceho mesiaca došli z novej poisťovne poukážky k platbám a oznámenie o uzatvorení zmluvy. Ihneď som volala sprostredkovateľke a žiadala som ju o vysvetlenie, prečo je nová zmluva už otvorená, keď sme sa jasne dohodli na tom, že to bude aktuálne až po uznanej úprave prvej poistky. Upokojila ma, že to nemám vôbec platiť a ani si toho všímať, že takáto za prvé obdobie nezaplatená poistka zanikne sama. Týmto mala byť celá vec vyriešená. Po dvoch rokoch však došlo manželovi oznámenie o nedoplatku úrazového poistenia z vymáhačskej spoločnosti aj s výzvou o úhrade. Opäť som v zápätí volala sprostredkovateľke, tá sa nad poisťovňou a jej konaním pohoršovala.Oznámila mi, že im zašle dopis a jeho kópiu nám - nič sme však neobdržali. Tomuto je už mesiac a my stále nemáme informácie o jej postupe.
Potrebujeme poradiť, či je teda právo na našej strane, alebo či budeme musieť tento nedoplatok zaplatiť my ? Ak áno, tak je to teda voči nám riadne nefér.
Ďakujeme vopred za vaše rady
Naposledy upravil lexy : 23.05.13 at 08:24