Zavrieť

Porady

sťažnosť na servis

prosim, poradte mi, ako mam postupovat. pred troma tyzdnami som zaniesla mobil do servisu, pretoze sa mi pokazil nabijaci konektor, nedala sa vopchat dnu nabijacka. mobil mi prevzali , o desat dni prisla sms, ze je opraveny, tak som sla ponho. poprosila som predavaca, aby mi ho dal nabit, ze sa chcem presvedcit, ci ide, dal ho nabit cez usb port a mobil nereagoval. takze ho poslali znova do opravy. peniaze ,ktore som mala dat za opravu mi teda vratil. vcera mi prisla znova sms o opraveni, tak som dnes poslala rodicov, aby mi sli ponho, ja nemozem. nasi telefon prevzali, predavac zmetkoval, mama nevedela, ze mi vratil peniaze pri prvej oprave a tak ani nic neplatili. telefon uz funguje, ale v servise mi v nom nechali svoju pamäťovu kartu, az som dostala sok, co za fotky a hudbu mam odrazu v mobile. zistila som, ze to je ich karta, lebo svoju som nechala doma. a dalsia vec, mam podozrenie, ze mi zamenili aj bateriu, v opravenom mobile som nasla osuchanu odretu bateriu.neviem, ci ten mobil hadzali o stenu, alebo mi ju proste zamenili. ja som si tento rok kupila novu bateriu, preto ma to hneva.

preto chcem vediet, ako postupovat:
1. ci im splatit tu sumu za opravu, a ako to komentovat
2. a ako zistit a dokazat vymenu baterie.

dakujem pekne.
Téma je uzavretá.
Usporiadať podľa času
čo sa týka tej batérie: zakaždým keď som dával mobil do servisu (to je jedno či autorizovaný alebo neautorizovaný), tak do servisnej správy by si mali zapisovať aj S.N. batérie. Ak to nezapisali, tak som to vyžadoval, aby to zapísali - presne kvoli tomuto aby nedošlo k zámene.

sťažnosť na servis

Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.