Pokiaľ je to solídny e-shop i solídny servis - nie je to žiadny problém. Pokiaľ odporúčajú sa obrátiť priamo na servis - majú to zabezpečené. Samotný servis (ak je to v záruke) preberá reklamovaný výrobok formou kuriéra, taktiež odosiela formou kuriéra (používajú ale aj často služby pošty, čo je dosť nešťastné riešenie). Kuriér preberá zabalený výrobok a podpisuje prevzatie - to sa už dá považovať za ekvivalent preberacieho reklamačného protokolu, taktiež po oprave zákazník preberá tovar od kuriéra - čo zase rovná ekvivalentu preberaciemu protokolu po ukončení opravy a vyriešení reklamácie. Tieto doklady zároveň môžu preukázať presný čas, ako dlho bol výrobok reklamovaný.
Je to moja skúsenosť s opravou NB. Oba doklady som takto dostal, zároveň servis potvrdzoval príchod výrobku do servisu, postup opravy, expedovanie po ukončení opravy, dátum odovzdania zákazníkovi.
A všetko sedelo!