Zavrieť

Porady

predaj hand-made cez internet

chcela by som ponúkať svoje ručne vyrobené predmety na internete, na portáloch typu sashe.sk. čo som sa dočítala na internete, tak ak som správne pochopila, musím sa zaregistrovať na danovom urade a získať DIČ (bez ohladu na množstvo produktov a výšku zárobku).
som študent, takže neviem či budem mať ešte nejaké dalšie povinnosti? resp. na čo ešte nesmiem zabudnúť?
predpokladám, že dan platiť nebudem, na to bude príliš malý zisk, ak sa mi vobec pokryju náklady
ale ako sa vlastne riešia doklady? za materiál čo nakupim samozrejme mať budem od predajcu. ale ako mám dokladvať ludom, ak si niečo kupia? išlo by iba o predaj cez internet. platba bud vopred na učet alebo na dobierku
dakujem
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    Filip Glasa je offline (nepripojený) Filip Glasa

    Založil som Finstat.sk Filip Glasa
    danove priznanie musi podat podla vysky prijmu (trzieb) nie podla zisku. Minuly rok to bolo cca 1800 eur (opakume ze v trzbach). Dokladom o tom co predas bude vystavena faktura + doklad o zaplateni (vypis z uctu). Teoreticky to moze byt aj zmluva o dielo. Ale zda sa mi, ze zrovna sashe.sk ma v administracii aj automaticke vystavovanie faktur.
    3 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    cashew dakujem, o tej fakture si to ešte zistím či to je automaticky