K tomuto by som predsa len ešte dodala: samotné napísanie projektu ešte neznamená jeho realizáciu. Každý projekt má aj vyúčtovanie a k vyúčtovaniu prislúchajú riadne doklady (zmluvy, faktúry, výdavkové, či príjmové pokladničné doklady, výpisy z účtu a pod.), ktoré by mali mať náležitosti účtovného dokladu a mali by byť zachytené v účtovníctve, pretože Vaša "neziskovka" je určite právnickou osobou a vzťahuje sa ňu povinnosť viesť účtovníctvo.
Vo Vašom prípade by to podľa popisu mohlo ísť o dohodu o vykonaní práce alebo nejaký typ zmluvy, ktorá umožňuje príležitostný druh práce a nemá charakter závislej činnosti. A k nej samozrejme výdavkový pokladničný doklad alebo výpis z účtu.
To, že nemusíte vyúčtovať prostriedky donorovi, neznamená, že k tomu nepotrebujete žiadny doklad.