Zavrieť

Porady

zmeškané školenie

Objednala som si a zaplatila školenie. Z objektívnych dôvodov som ho zmeškala a nezúčastnila som sa ho..... Volala som poskytovateľovi školenia, že uvedené školenie nestíham asi 30 minút po jeho začatí.... Oznámil mi, že mi pošle materiály a môžem si pozrieť videoškolenie zdarma (to bolo súčasťou balíka).... ja som však potrebovala byť na školení, pretože som potrebovala riešiť konkrétne problémy.... moja skúsenosť s videoškolením nie je až taká dobrá (radšej si prečítam infomácie ako pozerám).... nie mojou vinou som prišla takmer o 70 EUR, čo nie je až taká malá suma.....
aké máte skúsenosti s usporiadateľmi v takomto prípade?

Ja som zatiaľ mala len jednu skúsenosť a to vtedy, keď kolegyňa zabudla ísť na školenie.... veľmi nás vtedy potešilo, že poskytli náhradný termín .....
Usporiadat
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

JAJA11
ale ja som si vedomá a ani na chvíľu mi nenapadlo, že budem od niekoho vymáhať škodu.... jediný vinný je ten mladý, čo skočil pod vlak a vymáhať škodu na jeho rodičoch by bolo riadne choré .... :-(
ja som nepotrebovala radu, že to nemôžem vymáhať, to som vedela už na začiatku, chcela som len vedieť, či sa niekomu stala takáto vec a ako postupovali usporiadatelia .... chcela som vedieť, ako reagujú iné firmy v takomto prípade..... ja mám aj dobrú skúsenosť a teraz tú zlú.....
Zlú v tom, že nechali škodu absolútne na mojich pleciach... proti tej, keď nám umožnili zúčastniť sa iného školenia a neúčasť bola naša neodškriepiteľná vina je to naozaj horšia skúsenosť.... ja som tej firme nepodsunula žiadne riešenie, ja som sa len spýtala, čo sa s tým dá robiť a oni mi povedali, že nič..... viac som od nich nič nepožadovala, ja beriem, že mi nie sú povinný nahradiť škodu......
ja len teraz zisťujem, či to tak robia aj iné firmy, a na to mi doteraz nik neodpovedal.... viem, že sa nestáva často, že sa niekto nedostaví na školenie nie vlastnou vinou, takže asi preto tu nemám žiadnu odpoveď na moju otázku.... mne stačilo napísať, že "bol som prihlásený na školenie, ale som sa nezúčastnil a ani mne nevrátili peniaze"... alebo "mne v takom prípade umožnili iné školenie, vrátili peniaze".....
Jaja, vyžiadaj si potvrdenie zo ŽSR o dlžke a dôvode meškania vlaku a pošli do firmy, ktorá usporiadala školenie so žiadosťou o vrátenie účastníckeho poplatku.
0 0
taiko taiko

taiko je offline (nepripojený) taiko

Som, kto som
JAJA11
ale ja som prišla o peniaze tiež nie vlastnou vinou a nesiem plnú stratu.... konkrétne som bola na školení s overeným usporiadateľom - Poradcom podnikateľa... a nie som si istá, že bolo obsadené do posledného miesta, čiže nebol nik, koho odmietli a na školenie nemohol ísť..... takže ak by som ja nešla, mali by iba o ten je poplatok menej..... preto by som považovala za serióznejšie, ak by mi vyšli v ústrety a nemusela by som celú škodu niesť iba ja...... trebárs aj tým, že by mi ponúkli nejaké náhradné školenie, ktoré by nebolo plne obsadené, takže by o peniaze neprišli, pretože náklady už sú dané......
Je smutne, ze to stale nechapes
0 0
taiko taiko

taiko je offline (nepripojený) taiko

Som, kto som
veronikasad
JAJA11
ale ja som si vedomá a ani na chvíľu mi nenapadlo, že budem od niekoho vymáhať škodu.... jediný vinný je ten mladý, čo skočil pod vlak a vymáhať škodu na jeho rodičoch by bolo riadne choré .... :-(
ja som nepotrebovala radu, že to nemôžem vymáhať, to som vedela už na začiatku, chcela som len vedieť, či sa niekomu stala takáto vec a ako postupovali usporiadatelia .... chcela som vedieť, ako reagujú iné firmy v takomto prípade..... ja mám aj dobrú skúsenosť a teraz tú zlú.....
Zlú v tom, že nechali škodu absolútne na mojich pleciach... proti tej, keď nám umožnili zúčastniť sa iného školenia a neúčasť bola naša neodškriepiteľná vina je to naozaj horšia skúsenosť.... ja som tej firme nepodsunula žiadne riešenie, ja som sa len spýtala, čo sa s tým dá robiť a oni mi povedali, že nič..... viac som od nich nič nepožadovala, ja beriem, že mi nie sú povinný nahradiť škodu......
ja len teraz zisťujem, či to tak robia aj iné firmy, a na to mi doteraz nik neodpovedal.... viem, že sa nestáva často, že sa niekto nedostaví na školenie nie vlastnou vinou, takže asi preto tu nemám žiadnu odpoveď na moju otázku.... mne stačilo napísať, že "bol som prihlásený na školenie, ale som sa nezúčastnil a ani mne nevrátili peniaze"... alebo "mne v takom prípade umožnili iné školenie, vrátili peniaze".....
Jaja, vyžiadaj si potvrdenie zo ŽSR o dlžke a dôvode meškania vlaku a pošli do firmy, ktorá usporiadala školenie so žiadosťou o vrátenie účastníckeho poplatku.
ved ale preboha, co ma firma spolocne s meskanim ZSR? Ano keby boli bohovo velkorysi, tak je mozu peniaze vratit, ale tu ide o princip. NIkto predsa nemoze ich spravanie povazovat za neseriozne, alebo za neprijemnu skusenost. Oni svoju cast dohody splnili. Preco by mali byt ti zli? Preco by mali doplacat na nieco co nezavinili? Co to je, ze treba vinu za svoju skodu zvalovat na niekoho ineho? Jaja mala proste smolu, Mozno je to chyba ZSR, ze nezabezpecila nahradnu dopravu, ale v ziadnom pripade nie firmy, co organizovala skolenie.
1 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

ďakujem za "odpovede", vy tu stále riešite, čo mňa netrápi.... ja si nemyslím, že je vina na usporiadateľovi alebo na ŽSSR....... ja stále pripomínam, že som len chcela vedieť, či sa niekomu niečo také stalo a ako reagoval usporiadateľ v takom prípade....
ja nejdem peniaze vymáhať a ani netlačím na to, aby mi umožnili náhradné školenie.... len som znechutená z toho, že som zaplatila 70 EUR za niečo, čo som nedostala a nie mojou vinou.... ale celý čierny Peter zostal iba na mne.... železnice majú zaplatenú cestu, ktorá bola pre mňa zbytočná, usporiadateľ školenia má svoje peniaze za školenie a ja nemám vôbec nič, len mi chýba 70 EUR a stratený čas ....
0 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

[QUOTE="veronikasad"]
JAJA11
Jaja, vyžiadaj si potvrdenie zo ŽSR o dlžke a dôvode meškania vlaku a pošli do firmy, ktorá usporiadala školenie so žiadosťou o vrátenie účastníckeho poplatku.
presne to som chcela spraviť, keď sme prišli do Bratislavy..... ale potom som si spomenula na nezáujem tej pani operátorky na druhej strane, keď som sa jej pýtala čo sa dá robiť s tým, že som mala byť v tej chvíli na školení, ale sedím vo vlaku uprostred cesty a meškanie bude tak veľké, že už školenie nestihnem..... jej odpoveď, že mi pošlú materiály a videoškolenie (pripomínam, že to videoškolenie bolo v cene školenia) lebo to nie je ich vina, ma zarazilo, pretože to som vedela aj bez nej, stihla som ešte poznamenať, že to nie je ani moja vina, ale ona sa ma nespýtala, prečo vlak mešká, že si mám vyžiadať potvrdenie o meškaní a pokúsia sa to riešiť, ak to bude možné.....
mňa len utvrdila v tom, že pri najbližšom telefonáte z tej firmy a ponuke školenia cez nich určite nepôjdem..... viac nemôžem spraviť, moje jednanie bude rovnaké ako tej panej na druhej strane telefónu...... a možno stratia viac ako ja v útorok, pretože si myslím, že často nemajú školenie absolútne obsadené, takže v každom takomto prípade prídu o jeden poplatok za školenie.....
0 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

taiko
veronikasad
JAJA11
ale ja som si vedomá a ani na chvíľu mi nenapadlo, že budem od niekoho vymáhať škodu.... jediný vinný je ten mladý, čo skočil pod vlak a vymáhať škodu na jeho rodičoch by bolo riadne choré .... :-(
ja som nepotrebovala radu, že to nemôžem vymáhať, to som vedela už na začiatku, chcela som len vedieť, či sa niekomu stala takáto vec a ako postupovali usporiadatelia .... chcela som vedieť, ako reagujú iné firmy v takomto prípade..... ja mám aj dobrú skúsenosť a teraz tú zlú.....
Zlú v tom, že nechali škodu absolútne na mojich pleciach... proti tej, keď nám umožnili zúčastniť sa iného školenia a neúčasť bola naša neodškriepiteľná vina je to naozaj horšia skúsenosť.... ja som tej firme nepodsunula žiadne riešenie, ja som sa len spýtala, čo sa s tým dá robiť a oni mi povedali, že nič..... viac som od nich nič nepožadovala, ja beriem, že mi nie sú povinný nahradiť škodu......
ja len teraz zisťujem, či to tak robia aj iné firmy, a na to mi doteraz nik neodpovedal.... viem, že sa nestáva často, že sa niekto nedostaví na školenie nie vlastnou vinou, takže asi preto tu nemám žiadnu odpoveď na moju otázku.... mne stačilo napísať, že "bol som prihlásený na školenie, ale som sa nezúčastnil a ani mne nevrátili peniaze"... alebo "mne v takom prípade umožnili iné školenie, vrátili peniaze".....
Jaja, vyžiadaj si potvrdenie zo ŽSR o dlžke a dôvode meškania vlaku a pošli do firmy, ktorá usporiadala školenie so žiadosťou o vrátenie účastníckeho poplatku.
ved ale preboha, co ma firma spolocne s meskanim ZSR? Ano keby boli bohovo velkorysi, tak je mozu peniaze vratit, ale tu ide o princip. NIkto predsa nemoze ich spravanie povazovat za neseriozne, alebo za neprijemnu skusenost. Oni svoju cast dohody splnili. Preco by mali byt ti zli? Preco by mali doplacat na nieco co nezavinili? Co to je, ze treba vinu za svoju skodu zvalovat na niekoho ineho? Jaja mala proste smolu, Mozno je to chyba ZSR, ze nezabezpecila nahradnu dopravu, ale v ziadnom pripade nie firmy, co organizovala skolenie.
áno, máte pravdu, so všetkým súhlasím, jediná moja obrana je v tomto prípade, že na žiadne ich školenie nepôjdem..... a to bude v podstate odo mňa neseriózne, lebo to ich vina nebola, ale ja budem mať na to rovnaké právo ako oni mali právo na poplatok za zmeškané školenie.....
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

[QUOTE="JAJA11"]
veronikasad
JAJA11
Jaja, vyžiadaj si potvrdenie zo ŽSR o dlžke a dôvode meškania vlaku a pošli do firmy, ktorá usporiadala školenie so žiadosťou o vrátenie účastníckeho poplatku.
presne to som chcela spraviť, keď sme prišli do Bratislavy..... ale potom som si spomenula na nezáujem tej pani operátorky na druhej strane, keď som sa jej pýtala čo sa dá robiť s tým, že som mala byť v tej chvíli na školení, ale sedím vo vlaku uprostred cesty a meškanie bude tak veľké, že už školenie nestihnem..... jej odpoveď, že mi pošlú materiály a videoškolenie (pripomínam, že to videoškolenie bolo v cene školenia) lebo to nie je ich vina, ma zarazilo, pretože to som vedela aj bez nej, stihla som ešte poznamenať, že to nie je ani moja vina, ale ona sa ma nespýtala, prečo vlak mešká, že si mám vyžiadať potvrdenie o meškaní a pokúsia sa to riešiť, ak to bude možné.....
mňa len utvrdila v tom, že pri najbližšom telefonáte z tej firmy a ponuke školenia cez nich určite nepôjdem..... viac nemôžem spraviť, moje jednanie bude rovnaké ako tej panej na druhej strane telefónu...... a možno stratia viac ako ja v útorok, pretože si myslím, že často nemajú školenie absolútne obsadené, takže v každom takomto prípade prídu o jeden poplatok za školenie.....
Ak ti ešte neposlali materiály, skús poslať písomnú žiadosť, ako som napísala v predch.príspevku (bez ohladu na reakciu operátorky). Nemôžeš nič stratiť - len získať.
0 0
ivka70 ivka70

ivka70 je offline (nepripojený) ivka70

JAJA11
áno, máte pravdu, so všetkým súhlasím, jediná moja obrana je v tomto prípade, že na žiadne ich školenie nepôjdem..... a to bude v podstate odo mňa neseriózne, lebo to ich vina nebola, ale ja budem mať na to rovnaké právo ako oni mali právo na poplatok za zmeškané školenie.....
Nikto ti neberie tvoje pravo nezucastnit sa skolenia, ked nechces.
Co je na tom neseriozne?
Skoliaca firma neskrachuje kvoli jednemu nespokojencovi, ktory sa nakoniec ani skolenia nezucastnil.

Ale uvedom si, ze citovanim firmy v podstate poskodzujes jej dobre meno, hoci nic nesposobila. Takze tvoj prispevok nie je len o tom, ze zistujes, ako sa spravaju ine firmy.
Ja nezvyknem reagovat na podobne temy, ale cely ton tejto diskusie na irituje, aj ked nie som zamestnancom danej firmy. Stale si hudies sboje o rozdeleni straty ....
To, ako sa spravala operatorka ti moze byt ukradnute, mozno si len zle vyhodnotila jej vecne informacie, pretoze uz vtedy si ocakavala ustretovost a prebratie nakladov z ich strany.
Mala si svoje zakonne pravo na zelezniciach vyuzit, nie sa ist stazovat na poradu.
1 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

ivka70
JAJA11
áno, máte pravdu, so všetkým súhlasím, jediná moja obrana je v tomto prípade, že na žiadne ich školenie nepôjdem..... a to bude v podstate odo mňa neseriózne, lebo to ich vina nebola, ale ja budem mať na to rovnaké právo ako oni mali právo na poplatok za zmeškané školenie.....
Nikto ti neberie tvoje pravo nezucastnit sa skolenia, ked nechces.
Co je na tom neseriozne?
Skoliaca firma neskrachuje kvoli jednemu nespokojencovi, ktory sa nakoniec ani skolenia nezucastnil.

Ale uvedom si, ze citovanim firmy v podstate poskodzujes jej dobre meno, hoci nic nesposobila. Takze tvoj prispevok nie je len o tom, ze zistujes, ako sa spravaju ine firmy.
Ja nezvyknem reagovat na podobne temy, ale cely ton tejto diskusie na irituje, aj ked nie som zamestnancom danej firmy. Stale si hudies sboje o rozdeleni straty ....
To, ako sa spravala operatorka ti moze byt ukradnute, mozno si len zle vyhodnotila jej vecne informacie, pretoze uz vtedy si ocakavala ustretovost a prebratie nakladov z ich strany.
Mala si svoje zakonne pravo na zelezniciach vyuzit, nie sa ist stazovat na poradu.
ale ja sa nesťažujem, môj príspevok obsahoval otázku, akú majú skúsenosť s takýmto prípadom tí, ktorí sa nezúčastnili školenia a ako reagoval usporiadateľ.... asi som mala urobiť anketu, strohú a jednoznačnú, aby ma tu niekto neobviňoval z nejakých nekalých vecí.... Nemyslím, že som napísala niečo proti tej firme, sú to len vecné, dokázateľné veci, jednoducho som nespokojná preto, že som prišla o 70 EUR... a chcela som vedieť, ako reagujú iné firmy.... nič viac, nič menej... v otázke som ani neuvádzala, kto bol usporiadateľom, čo presne sa stalo.... mne nešlo o nič také.... ja si nebudem žiadať náhradu a tým to pre mňa skončilo.... horšie veci sa stávajú, ako prísť o 70 EUR.... ja som naozaj na začiatku chcela len vedieť, ako reagujú školiace firmy na takéto prípady .... očakávala som, že sa mi ozvú ľudia, ktorým sa stalo niečo podobné, alebo pracovníci školiacich firiem a povedia, ako postupujú oni.... že som napísala potom viac, bolo len na základe toho, že ma tu začali obviňovať z toho, že tlačím na firmu, aby mi dala peniaze, že som mala cestovať skôr, že to nie je ich vina..... okrem pár ľudí, ktorí sa mi snažia poradiť, ako by som mala postupovať, ak by som chcela vymôcť od niekoho náhradu, tu nebol príspevok, ktorý by bol nápomocný......
myslela som si, že chodím na PORADU, nie na "ODSUDZOVŇU".....
0 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

To nie je o serioznosti firmy ... podsuvas firme riesenia, ktore su vyhodne len pre teba ....
firma seriozna je, seriozne usporiadala skolenie tak ako mala .... ty si sa nedostavila ...

este raz, ak chces od niekoho vymahat skodu, obrat sa na zeleznice ...[/QUOTE]

no možno som sa vyjadrila nesprávne, hej nie je to o neserióznosti firmy, skôr o neprezieravosti ...... ale ja firme nepodsúvam nič, ja som len chcela vedieť, ako to riešia iné školiace firmy.....
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

JAJA11
To nie je o serioznosti firmy ... podsuvas firme riesenia, ktore su vyhodne len pre teba ....
firma seriozna je, seriozne usporiadala skolenie tak ako mala .... ty si sa nedostavila ...

este raz, ak chces od niekoho vymahat skodu, obrat sa na zeleznice ...
no možno som sa vyjadrila nesprávne, hej nie je to o neserióznosti firmy, skôr o neprezieravosti ...... ale ja firme nepodsúvam nič, ja som len chcela vedieť, ako to riešia iné školiace firmy.....[/QUOTE]

------
Pridám vlastnú skúsenosť, prihlásila som sa na mzdové školenie do Žiliny. Vzhľadom na môj zdravotný stav som sa dohodla s usporiadateľom, že v prípade, že bude zlé počasie (poľadovica), na školenie neprídem. Účasť som potvrdila až deň pred školením. Poplatok som platila až po absolvovaní školenia - usporiadatel mi vyšiel v ústrety.

Tvoj prípad je trošku iný, problémy sa vyskytli až počas cesty, bez tvojho zavinenia ...
0 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

[QUOTE="veronikasad"]
JAJA11
veronikasad
JAJA11
Jaja, vyžiadaj si potvrdenie zo ŽSR o dlžke a dôvode meškania vlaku a pošli do firmy, ktorá usporiadala školenie so žiadosťou o vrátenie účastníckeho poplatku.
presne to som chcela spraviť, keď sme prišli do Bratislavy..... ale potom som si spomenula na nezáujem tej pani operátorky na druhej strane, keď som sa jej pýtala čo sa dá robiť s tým, že som mala byť v tej chvíli na školení, ale sedím vo vlaku uprostred cesty a meškanie bude tak veľké, že už školenie nestihnem..... jej odpoveď, že mi pošlú materiály a videoškolenie (pripomínam, že to videoškolenie bolo v cene školenia) lebo to nie je ich vina, ma zarazilo, pretože to som vedela aj bez nej, stihla som ešte poznamenať, že to nie je ani moja vina, ale ona sa ma nespýtala, prečo vlak mešká, že si mám vyžiadať potvrdenie o meškaní a pokúsia sa to riešiť, ak to bude možné.....
mňa len utvrdila v tom, že pri najbližšom telefonáte z tej firmy a ponuke školenia cez nich určite nepôjdem..... viac nemôžem spraviť, moje jednanie bude rovnaké ako tej panej na druhej strane telefónu...... a možno stratia viac ako ja v útorok, pretože si myslím, že často nemajú školenie absolútne obsadené, takže v každom takomto prípade prídu o jeden poplatok za školenie.....
Ak ti ešte neposlali materiály, skús poslať písomnú žiadosť, ako som napísala v predch.príspevku (bez ohladu na reakciu operátorky). Nemôžeš nič stratiť - len získať.
Veronika ďakujem, máš pravdu, že by som tým nič nestratila, ale mňa to jednanie tej operátorky tak znechutilo, že aj môj pôvodný zámer vyhľadať na stanici v Bratislave niekoho, kto mi dá také potvrdenie som zrušila..... mne naozaj nejde o tie peniaze, nezruinuje ma to, chcela som len vedieť, či je takéto jednanie bežné a robia to tak všetky firmy, alebo to bolo ojedinelé jednanie...... mne sa stalo vlastne prvýkrát, že som nestihla takto školenie a zaskočilo ma, že bez akéhokoľvek záujmu ma odpísala......
0 0
taiko taiko

taiko je offline (nepripojený) taiko

Som, kto som
JAJA11
áno, máte pravdu, so všetkým súhlasím, jediná moja obrana je v tomto prípade, že na žiadne ich školenie nepôjdem..... a to bude v podstate odo mňa neseriózne, lebo to ich vina nebola, ale ja budem mať na to rovnaké právo ako oni mali právo na poplatok za zmeškané školenie.....
obrana voci comu? Obrana voci tomu, ze firma nechce znasat dosledky situacie, ktoru nesposobilia ? Co Ti ta firma urobila okrem toho, ze Ty si si objednala produkt , oni ho dodali a Ty si si ho neprevzala? Predstav si, ze by v tom vlaku sedelo 15 ucastnikov zo 17 nahlasenych na to skolenie z celeho Slovenska. To by mala firma potom to skolenie zrusit a dat nahradny termin vsetkym 15-im? Ty si to postavila cele zle a je fakt prapodivne, ze ani po tolkych prispevkoch od vela ludi Ti to nedochadza. Nepozname Ta, nikto Ta podla mna neodsudzuje, len diskutujeme a niektori prezentuju iny pohlad na vec, ktory Ti mozno pomoze v Tvojom dalsom kludnom zivote.
Naposledy upravil taiko : 21.02.14 at 11:44
1 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

taiko
JAJA11
áno, máte pravdu, so všetkým súhlasím, jediná moja obrana je v tomto prípade, že na žiadne ich školenie nepôjdem..... a to bude v podstate odo mňa neseriózne, lebo to ich vina nebola, ale ja budem mať na to rovnaké právo ako oni mali právo na poplatok za zmeškané školenie.....
obrana voci comu? Obrana voci tomu, ze firma nechce znasat dosledky situacie, ktoru nesposobilia ? Co Ti ta firma urobila okrem toho, ze Ty si si objednala produkt , oni ho dodali a Ty si si ho neprevzala? Predstav si, ze by v tom vlaku sedelo 15 ucastnikov zo 17 nahlasenych na to skolenie z celeho Slovenska. To by mala firma potom to skolenie zrusit a dat nahradny termin vsetkym 15-im? Ty si to postavila cele zle a je fakt prapodivne, ze ani po tolkych prispevkoch od vela ludi Ti to nedochadza. Nepozname Ta, nikto Ta podla mna neodsudzuje, len diskutujeme a niektori prezentuju iny pohlad na vec, ktory Ti mozno pomoze v Tvojom dalsom kludnom zivote.
asi si sedím na vedení, ale naozaj neviem čo mi nedochádza ..... viem, že nemám nárok na náhradu škody, viem že to nebola ich vina.... to som tu napísala veľakrát.....čo mi má ešte dochádzať?
a že ma nik neodsudzuje?????? asi som moc vzťahovačná.... no čo už.....
0 0
JAJA11 JAJA11

JAJA11 je offline (nepripojený) JAJA11

veronikasad
JAJA11
To nie je o serioznosti firmy ... podsuvas firme riesenia, ktore su vyhodne len pre teba ....
firma seriozna je, seriozne usporiadala skolenie tak ako mala .... ty si sa nedostavila ...

este raz, ak chces od niekoho vymahat skodu, obrat sa na zeleznice ...
no možno som sa vyjadrila nesprávne, hej nie je to o neserióznosti firmy, skôr o neprezieravosti ...... ale ja firme nepodsúvam nič, ja som len chcela vedieť, ako to riešia iné školiace firmy.....
------
Pridám vlastnú skúsenosť, prihlásila som sa na mzdové školenie do Žiliny. Vzhľadom na môj zdravotný stav som sa dohodla s usporiadateľom, že v prípade, že bude zlé počasie (poľadovica), na školenie neprídem. Účasť som potvrdila až deň pred školením. Poplatok som platila až po absolvovaní školenia - usporiadatel mi vyšiel v ústrety.

Tvoj prípad je trošku iný, problémy sa vyskytli až počas cesty, bez tvojho zavinenia ...[/QUOTE]

presne takéto niečo som chcela aby mi niekto napísal..... takže existujú aj firmy, ktoré vedia vyjsť v ústrety.... aj keď toto bol úplne iný prípad ...... ale v prípade, že by ste na školenie neprišli, stratili by jeden poplatok za školenie, ale nemali s tým problém..... a to je myslím veľké plus pre tú firmu..... s takou firmou by som o to radšej na školenia chodila..... v podstate je to spôsob reklamy pre tú firmu.....
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať