"dňa 24.2.(pondelok) som nahlásil reklamáciu notebooku servisu, kde mi povedali, že do 3 pracovných dní mi príde na mail kód
trochu divné - mailom ti mohlo kód poslať do 24.hodín - tiež sa divím, ktorý mám nalepiť na krabicu a odniesť na poštu. Balík mal ísť až do Nemecka kuriérskou službou. Keďže na mail mi prišiel ten kód až vo štvrtok večer, tak som notebook neposielal z dôvodu, že cez víkend by len stál niekde na sklade kuriérskej služby, tak som sa ho rozhodol poslať až v pondelok.
tvoja chyba! Aby si vedel - kuriér by to v piatok poobede prevzal a odoslal. V So a v Ne by bol niekde vo vlaku a v Po by bol u nemcov.... Dorazil do servisného strediska vo štvrtok okolo 10:30
a teda ho prevzali na vykonanie reklamačného konania - opravy - beží reklamácia a následne až o 24 hodín neskôr mi prišiel mail zo strediska, že notebook už dorazil a že max. doba reklamácie môže trvať až 15 pracovných dní, pričom teraz už pomaly prešli 2 týždne od nahlásenia reklamácie. Je to kus zvláštne, lebo už som ho 2-krát reklamoval za posledné 3 mesiace (toto je 3. reklamácia) a zakaždým prišiel kuriér po notebook a šiel do Poľska a teraz som ho musel odniesť na poštu a odtiaľ šiel do Nemecka. Tak mám otázku, či naozaj môže byť v servise až 15 pracovných dní ( 3 týždne), ak už teraz prešli 2 týždne, kým sa tam len dostavil od nahlásenia reklamácie? Plynie reklamačná doba od nahlásenia reklamácie? Takže ak mi nepríde notebook naspäť do 2 týždňov, mám nárok na odstúpenie od zmluvy? Alebo stačí, ak do 2 týždňov mi príde vyjadrenie zo servisu, že už je opravený, ale domov mi príde až týždeň nato, čo presiahne tých 30 kalendárnych dní?Alebo do 30 dní už by som ho mal mať naspäť? Jedná sa o 3. servis za posledné 3 mesiace, ako mám postupovať? ˇ"
Počítaj. A čítaj!
A už dupľom sa ti divím - 3 reklamácie - dali ti link - dodám ďalší -
http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9 - jednalo sa o rovnaké chyby? Ak áno - mal si právo na odstúpenie od zmluvy a vrátenie peňazí.