Chcel by som sa poraďáckej komunity opýtať, že či existuje nejaký metodický pokyn alebo usmernenie, na základe ktorého musí daňový úrad akceptovať tlačivo daňového priznania B vytlačené z programu. Mám niekoľko klientov, ktorým som robil daňové priznanie cez MRP a následne vytlačil aj daň. priznanie. Zatiaľ neboli žiadne problémy a prac. daňového úrade všetkým akceptovali. Včera mi pracovníčka volala, že sa jedná o neštandardné tlačivá a že ich musí prepisovať ručne do ich softvéru, preto ich nebude akceptovať. Upozorňujem, že tieto tlačivá sú vytlačené na atramentovej tlačiarni, majú všetky náležitosti podľa vzoru z Finančného spravodajcu, teda sú v súlade so zákonom. Pracovníčka súhlasila, že majú všetky náležitosti, ale vraj sú neštandardné
![Confused](https://www.porada.sk/images/smilies/confused.gif)
. Keďže viem, že väčšina "poraďáckej komunity" používa aj na mzdy, aj na účtovníctvo softvér,viete mi poradiť nejakú argumentáciu, aby som tie tlačivá nemusel prepisovať na originálne?
Ďakujem Vám všetkým.