Dobrý deň, prosím ak zákazník tvrdí, že vinou zlej opravy vozidla pred 8 mesiacmi (nikdy nič nereklamoval), utrpel škodu, ktorú mu odstránili v zahraničí a teraz ju bude vymáhať v našej firme, ako máme postupovať? Tak som sa tu dočítala, že záruka je len 3 mesiace podľa Obč.zákonníka, ale keďže obaja sme podnikatelia, platí Obchodný zákonník a tam som našla len 2 roky.
Okrem toho z neho vyliezlo, že v novembri mu v inom servise po prehliadke našli túto chybu, na jeho vlastnú žiadosť nespravili opravu a upozornili, že jazda bez riadne fungujúcich bŕzd je nebezpečná (písomne, asi ho dobre poznajú...)a na vlastné riziko.Napriek tomu vozidlo poslal do zahraničia, kde sa v decembri totálne pokazilo...a včera sa ozval nám. Pritom my sme opravovali osvetlenie, ale vraj nejaké nesprávne zapojené káble mali vplyv aj na brzdy....Mám dojem, že len hľadá sponzora na sumu ktorú tam musel vycálovať....Prosím, ako máme postupovať, samozrejme, ak sa dokáže, že sa pokazilo niečo, čo opravovala naša firma, ponesieme dôsledky, ale ani len prístup k vozidlu nám zatiaľ neumožnil. My sme s.r.o. a zákazník je SZČO. Budem vďačná za každú radu.
Naposledy upravil JM1968 : 15.01.10 at 11:19