Viem, že týmto nič nezmením, ale musím sa aspoň vykecať.
Dnes som bola s klientom na DÚ. Bolo treba obnoviť registráciu na § 7a, lebo stará dohoda skončila so zákona minulý rok.Pracovníčka nás odbila, že na § 7 to nepotrebujeme a hovor bol akože ukončený. Musela som doslova namietať, že ako mám potom podať súhrnný výkaz.
Klient zároveň upozornil, že menil názov spoločnosti a konateľa, a či treba niečo ešte u nich vybaviť. Odpovedala mu, že to by mal vedieť on. Nakoniec pozrela do systému a oznámila nám, že to tam ešte nemajú. Zmena bola presne pred mesiacom. Mali sme so sebou originál výpisu z OR, ale museli sme odísť, lebo bolo treba priniesť kópiu. Vrátili sme sa s kópiu a znovu sa postavili do radu. Bolo toho ešte viac, ale mňa šokovala atmosféra, ktorá tam panovala.
Klient už vkročil ako nepriateľ, nutné, otravné zlo, ktorého sa treba čo najskôr zbaviť. Hlavne, aby nekládol žiadne otázky, lebo v tom momente spozornela aj spolusediaca pripravená brániť kolegyňu. Toľko nezáujmu, neochoty v jednej miestnosti a dve baby, ktoré z nej nemali ani štipku radosti. Des.
Cestou som stretla známeho. V stredu pred šibačkou kúpil novú ERP a tak vo štvrtok naklusal na DÚ odhlásiť starú. Odpravili ho s tým, že nie je úradný deň. V piatok , pondelok bol sviatok, utorok zase nebol úradný deň a tak naklusal hneď ďalšiu stredu. Schytal hubovú, že ako si to predstavuje, že ide tak neskoro.
Som z toho všetkého znechutená.