Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
dobrý deň potrebujem radu dňa 31.10.2011 som zakúpil notebook sony vaio + predlžena záruka o 1 rok teda do 31.10.2014 prvá reklamácia bola vykonaná dňa 13.3.2012 dôvod bol že vôbec nenabehol OS reklamácia prebehla úspešne a notebook sa mi vrátil v poriadku ďalšia reklamácia bola 15.6.2014 kedy sa pokazil a nabíjačka ODD mechanicka(cdromka) a ventilátor notebook bol v reklamácii 2 mesiace po prvom mesiaci nam prišiel list že poisťovňa len chvaľuje opravu notebooku a trvalo ďalší mesiac kým bol notebook hotový.Zo servisu prišiel ntb nie v 100 % stave pravý závit na upevnenie krytu bol roztrhnutý to má za nasledok že vobec sa nedá ntb úplne zošrobovať. Je tu aj ďalšia vec HDD disk sa uvoľnuje a musím ho minimálne 3-4 krát za týždeň rozoberať a OS strašne mrzne a práca na ntb je úplne znehodnotená keď mrzne a všetka práca je hneď fuč. ntb bol zakúpený v NAY elektrodom. Je možné im ntb vrátiť a oni mi dajú buď peniaze ale iný výrobok? ďakujem za rady