Ako tlačíte príjmové a pokladničné doklady v Alfe ? Myslím tým , či si tlač dokladov tlačíte mesačne aj s číslom daňového dokladu , a uvedeným poradovým číslom v peň. denníku , alebo ich tlačíte len s dátumom. Jedná sa mi o to , že napr. v marci zistím , že som nezaúčtovala nejaký doklad do peň.denníka / doklady už mám vytlačené/ a tak by som ich musela tlačiť znovu , nakoľko mi nebude sedieť číslo dokladu ako aj číslo v peň.denníku. Alebo je možné vytlačiť všetky doklady len s dátumom zaúčtovania a ostatné údaje t.j. číslo daňového dokladu ako aj poradové číslo dopísať ručne napr. na konci roka , keď už budem mať všetko skontrolované ?
Peňažný denník si tlačíte tiež mesačne alebo až na konci roka ?
Pýtam sa to preto , aby som si zbytočne nekomplikovala život opakovaným tlačením , ak náhodou zistím , že som urobila nejakú chybu . Vďaka