Šokující Vánoce na letišti: - nízkonákladová aerolinka ukázala světu rozdílový marketing
Druhý největší letecký přepravce v Kanadě, WestJet, připravil svým klientům šokující předčasné Vánoce. Představte si, že jste si mohli přát cokoli. Dostali jste to . Vtip byl v tom, že jste nepostřehli jakýkoli záměr. Celkem 354 osob má naprosto vyražený dech. V odletových halách letišť v Torontu a Hamiltonu si společnost nejprve počkala, až si cestující nascanují palubní vstupenky. Poté – se znalostí křestní ;ch jmen – je za pomoci 19 skrytých kamer sledovala, jak se blíží k reklamnímu panelu. Z něj překvapené malé pasažéry oslovil Santa Claus jménem! A nejen to, ptal se jich, co si oni i rodiče přejí k Vánocům. Ačkoli vše vypadalo jako žertovný rozhovor (už tak unikátní tím, že přes obrazovku byl živý), nahrával se na záznam a asistenti v zázemí rovnou vypisovali a párovali objednávky. 150 běžců v Calgary ihned spěchalo do dvou obchodních domů nakoupit vyžádané hračky, tablety, kamery, ponožky, spodní prádlo i snowboard, než nic netušící lidé sednou v Calgary. Stihnout se muselo i zabalení s uvedením jmenovek. Když pak unavení pasažéři, kteří dávno celou show vypustili z hlavy, čekali u karuselu na svá zavazadla, málem jim vypadly oči z důlků. Na pás vyjely všechny objednávky – včetně velké televize. Upřímně, takové gesto si zaslouží obrovské ocenění – bez ohledu na reklamu, jakou si firma reálně obstarala. Péefky či láhev poštou umí poslat kdekdo a bývají to vyhozené náklady. Ale zapsat se navždy do vzpomínek klienta, to je vskutku rozdíl ...
A teď se podívej na průběh celého toho zázraku:
http://www.youtube.com/embed/zIEIvi2...layer_embedded