Ja som tiež vo firme, kde sa faktúry posielajú na strediská, tak sme tento počiatočný problém vyriešili tak, že DF zapíše najprv sekretárka do knihy došlej pošty, opečiakuje dátumovkou kedy prišli, ja to zapíšem do Knihy došlých faktúr, urobím sprievodné košielky, pošlem na strediská. Tesne pred tým kedy idem urobiť DPH, čo je vždy medzi 15.-20. v mesiaci, si pozriem či mám všetky faktúry daného mesiaca z knihy DF aj zaúčtované, lebo tie sú určite vrátené. A čo nie je zaúčtované, tak im dám veľmi krátky čas na vrátenie( max. na budúci deň) a mám to v suchu. Ináč v smernici máme že všetky faktúry musia byť odsúhlasené a podpísané prísl.vedúcim do 3 dní. To ich trocha tlačí, aby si to nenechávali na stoloch dlho.