Riešenie problémov a podpora
Môžete tiež prejsť na lokalitu
www.nokia.com/support, kde nájdete:•
informácie o riešení problémov,•
diskusie,•
najnovšie informácie o aplikáciách a položkách na stiahnutie,•
informácie o aktualizáciách softvéru,•
ďalšie podrobnosti týkajúce sa funkcií a technológií, ako aj kompatibility zariadení a príslušenstva.
Riešenie problémov a diskusné fóra nemusia byť dostupné vo všetkých jazykoch.
Pomocné videá nájdete na stránke
www.youtube.com/NokiaSupportVideos.
Ak telefón prestane reagovaťVyskúšajte nasledujúci postup:•
StlaĊte a približne 10 sekúnd podržte vypínaĊ. Telefón sa reštartuje. •
Aktualizujte softvér telefónu.•
Obnovte výrobné nastavenia telefónu. Tým sa obnovia pôvodné nastavenia a vymaže sa všetok osobný obsah vrátane zakúpených a stiahnutých aplikácií. Na domovskej obrazovke potiahnite prstom nadol z hornej časti obrazovky a ťuknite na položku VŠETKY NASTAVENIA > > o systéme > > obnoviť výrobné nastavenia.Ak sa problém nevyrieši, ďalšie informácie o možnostiach opravy môžete získať kontaktovanímposkytovateľa sieťových služieb alebo spoločnosti Microsoft Mobile.
http://download.support.nokia.com/nc...5_UG_sk_SK.pdf
P.S.:
Ak postup nepomôže, tak :
1. Zbehnúť do nejakého servisu
2. Kladivo máš ...???