Zavrieť

Porady

Zdaňovanie študenta u dvoch zamestnávateľov

Som študent, robím na DOBPŠ v spoločnosti DANTEM kde mi platia rovno hrubú mzdu na ruku (podpisoval som aby mi to nezdaňovali).

Od marca sa mi črtá nová brigáda v inej spoločnosti. Viem si niečo podobné vybaviť aj tam, samozrejme za predpokladu, že by som v tej prvej už nepracoval? Aké papiere mám podpísať? Ďakujem
veronikasad V prvej spoločnosti pracuješ "načierno", alebo máš podpísanú odvodovú výnimku a vyhlásenie k zdaňovaniu príjmov ?
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    KEJKA je offline (nepripojený) KEJKA

    audítor, účtovník, odborný poradca ...viac KEJKA
    pochopila som správne, že máš brutto 200 eur, podpísané vyhlásenie a odvodovú výnimku? Toto môžeš mať len u jedného zamestnávateľa. Ak ukončíš brigádu v DANTEM, podpíšeš rovnaké papiere a zasa to bude rovnaké.
    Ak však chceš mať dve brigády, tak v tej druhej ti už odmenu zdaňovať musia.
    Požiadaš o RZD a zaplatená daň sa ti vráti - aspoň čiastočne (podľa výšky celkového príjmu).
    5 komentáre - rozbaľ     zbaliť
    Dildogripak Áno, dobre si to pochopila. Takže ak by mi daň aj ztrhli na druhej brigáde, tak mi ju o rok po podaní DP vrátia? Ohľadom odvodovej výnimky to poznám (za jeden kal.mesiac môžem len u jedného zamestnávateľa)