Zavrieť

Porady

Ako postupovať pri reklamácii DVD?

Ahojte
Prevádzkujem eshop, na ktorom predávam DVD s cvičením. Ako mám postupovať pri reklamácii keď mi zákazník pošle DVD s tým, že mu nefunguje a ja ho odskúšam na 3 PC a je v poriadku? Kto hradí poštovné pri neuznaní reklamácie ak sa tovar posiela nazad ku zákazníkovi?Musím dokázať, že DVD je v poriadku? Zákazník nemá nárok na vrátenie peňazí keď sa jedná o dátový nosič, ktorý bol rozbalený.
Ako v takomto prípade postupovať aby to bolo v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa?
Študoval som si tento zákon a nikde som nenašiel takýto prípad.
Ďakujem za odpoveď.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času
    misoft Po roku sa pýtať na obchodné podmienky...... Možno je to už dávno vyriešené.....
    rabek Mozno to este riesi :-)
    kopretinka 27.01.16 09:27 odstránil(a) z Porady

    Ako postupovať pri reklamácii DVD?

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.