Zdravim vospolok,
kedze velmi ocenujem tuto moznost zdielania informacii, chcel by som aj ja prispiet niecim, co som tu na fore este nevidel a co sa mi podarilo ziskat z archivu v Kosiciach. Je to vzorovy registraturny poriadok pre male tzv. rodinne srocky. Je to velmi zjednodusena verzia, ktora ani nepocita s vytvorenin jednotnej evidencie zaznamov - dennikom. Pri sprave registratury podla tohto vzoru sa eviduju zaznamy len na tzv. zbernych harkoch podla jednotlivych vecnych skupin planu.
Mam ale otazku praktickeho charakteru.
Srocka prijme internou smernicou reg. poriadok a plan, archiv ho schvali, vec je teda ukoncena.
Registraturne zaznamy - smernicu s poriadkom a planom - by som teda mal ulozit do registraturneho strediska na dobu, ktoru mi urcuje lehota ulozenia. Kedze ziadost o schvalenie reg poriadku, smernica aj reg. poriadok sa viazu k jednej veci, mali by tvorit jeden spis. Lenze v plane mam definovane vecne skupiny - vseobecna sprava, kde spadaju interne smernice a tiez aj vecnu skupinu registratura, kde spadaju registraturne poriadky a plany. Ako to teda zaevidovat? Oddelit smernicu od poriadku? Ale to by potom smernica nebola kompletna, lebo poriadok tvori prilohu smernice... Teda podla mna malo by to byt asi nejako takto. Teraz zaevidujem smernicu (spolu s prilohami) pod vseobecnu spravu a potom ked raz v buducnosti prijmem novy poriadok mal by som ten, ktory prijmam teraz ulozit pod registraturu, cize budem ho mat duplicitne. Uvazujem spravne?