Sme malý úrad. Cena je porovnateľná s účtovníkmi, takže dosť. Samozrejme nezáleží na veľkosti firmy, ale na množstve dokladov.
Opísať môžeš len z časti, lebo to musíš našiť na vašu fi. To ale nie je to najhoršie. Najťažšie je dostať súhlas archívu.
Konkrétna skúsenosť.
Právnici vypracovali poriadok pred cca 8 rokmi. Prediskutovali sme to so štátnou archívnou správou MV - súhlas, používali sme ho.
Prišla novela zákona, vypracovali nový už registratúrny poriadok. Poslali sme ho do archívu. Neprišiel súhlas, ale pani, ktorá nám chcela poradiť. Boli sme radi, všetko sme akceptovali - vytkla, že máme do veľa skupín rozdelenú agendu. tak sme prerobili poriadok upravili sme skupiny. Prišla opäť a vytkla nám, že ich je málo. Šéf sa naštval najal archivára a je to.
takže držím palce v spolupráci a archívom, ale možno očaríte.