simako
Ahoj, Mato.
Všetky náklady, 12 mesiacov dozadu od začatia podnikania si môžeš uplatniť
ako výdavky, súvisiace s podnikaním.
Toto by ma zaujímalo, mal som totiž nejaké výdavky, ktoré by mi pomohli, ale... kupoval som 12.2003 a podnikám od 9.2004, kupoval som programy (Office...) za cca 20 000 Sk spolu tuším. Môžem dať do nákladov? A kde je nejaká opora v zákone, lebo som to nenašiel, tuším len nejaké zásoby max. rok dozadu.
A 2. vec, mám faktúru na starý PC, môžem dať niečo do nákladov? Je to ale 3 roky dozadu, ale pokiaľ by som ho akože odpisoval, t.j. na rok 2004 by som si tam hádam mohol dať 1/4 z pôvodnej ceny, nie?
Uf... neviem, a čo ak dám do nákladov niečo čo mi neuznajú? Bude pokuta or iba doplatím daň? Sa snažím dať len to čo je vporiadku, ale napr. ten SW a starý PC by mi pomohli :-) Neviem....