Karmenka
Prajem pekny den, potrebujem poradit resp. moj kolega, ktorý si cez internetový obchod objednal tovar (komponenty do PC) v hodnote cca 4.400 Sk co bolo 8.2.2006. Dosla mu zalohova faktura, ktoru obratom uhradil. Do dnesneho dna mu poslali len jedinu vec v hodnote cca 900 Sk, aj to po niekolkych telefonatoch a emailoch. Z ich strany nebol ziaden zaujem na vyriesenie tohto problemu a dodnes aj napriek telefonatom, kde mu slubuju doriesenie tejto veci mu neposlali tovar ani peniaze co mu stale slubuju. Ako to ma riesit ? Oplati sa to riesit nejakou pravnou cestou, lebo penaze zvysne nema a nevie ako dalej. Dakujem pekne.
Doporučujem kolegovi už netelefonovať , všetko písomne . Treba napísať jeden prípis, v ktorom uvedie priebeh celej obchodnej záležitosti a nakoľko po niekoľkonásobnom telefonickom vyzvaní..... pokiaľ zaplatený tovar do 7 dní neobdrží , bude postupovať právnou cestou s ohlásením na DÚ a ŠOI v mieste sídla firmy .
Nech uvedenú lehotu počká na odozvu a potom môže začať konať . .