Zavrieť

Porady

potrebujem poradiť

Prajem pekny den, potrebujem poradit resp. moj kolega, ktorý si cez internetový obchod objednal tovar (komponenty do PC) v hodnote cca 4.400 Sk co bolo 8.2.2006. Dosla mu zalohova faktura, ktoru obratom uhradil. Do dnesneho dna mu poslali len jedinu vec v hodnote cca 900 Sk, aj to po niekolkych telefonatoch a emailoch. Z ich strany nebol ziaden zaujem na vyriesenie tohto problemu a dodnes aj napriek telefonatom, kde mu slubuju doriesenie tejto veci mu neposlali tovar ani peniaze co mu stale slubuju. Ako to ma riesit ? Oplati sa to riesit nejakou pravnou cestou, lebo penaze zvysne nema a nevie ako dalej. Dakujem pekne.
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
    Usporiadať podľa času

    plavčík je offline (nepripojený) plavčík

    človek s dušou plavčík
    Ja by som to rieši písomne -žiadosť. A ak by sa mi ani potom nepodrilo nič vyriešiť poslal by som na nich kontolu - obchodnú i daňovú...

    Katka10 je offline (nepripojený) Katka10

    Katka10
    Karmenka
    Prajem pekny den, potrebujem poradit resp. moj kolega, ktorý si cez internetový obchod objednal tovar (komponenty do PC) v hodnote cca 4.400 Sk co bolo 8.2.2006. Dosla mu zalohova faktura, ktoru obratom uhradil. Do dnesneho dna mu poslali len jedinu vec v hodnote cca 900 Sk, aj to po niekolkych telefonatoch a emailoch. Z ich strany nebol ziaden zaujem na vyriesenie tohto problemu a dodnes aj napriek telefonatom, kde mu slubuju doriesenie tejto veci mu neposlali tovar ani peniaze co mu stale slubuju. Ako to ma riesit ? Oplati sa to riesit nejakou pravnou cestou, lebo penaze zvysne nema a nevie ako dalej. Dakujem pekne.
    Doporučujem kolegovi už netelefonovať , všetko písomne . Treba napísať jeden prípis, v ktorom uvedie priebeh celej obchodnej záležitosti a nakoľko po niekoľkonásobnom telefonickom vyzvaní..... pokiaľ zaplatený tovar do 7 dní neobdrží , bude postupovať právnou cestou s ohlásením na DÚ a ŠOI v mieste sídla firmy .
    Nech uvedenú lehotu počká na odozvu a potom môže začať konať . .

    dadika je offline (nepripojený) dadika

    väčšinou som sama sebou dadika
    Ja by som isto riešila písomnou formou-samozrejme doporučene. Nie je nad to, keď máš dôkaz o tom, že sa pokúšal vyriešiť tú vec sám, ale oni nereagovali.
    Upozornila by som ich aj na fakt, že v prípade, že tovar, resp. peniaze nevrátia, tak celú zú záležitosť posunie na riešenie súdnou cestou.
    Veľa šťastia.

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.