Začiatkom roka 2015 po krátení rozpočtu riaditeľka školy rozhodla, že od 1.3.2015 odoberie osobný príplatok učiteľom i nepedagogickým pracovníkom s tým, že do konca roka sa uvidí, ako sa rozpočet upraví. Vystavili sa nové platové dekréty od 1.3.2015 bez osobného ohodnotenia a takto boli aj mzdy 8 mesiacov vyplácané. Teraz v októbri 2015 sa zistilo, že môžeme doplatiť osobné príplatky aj spatne. A tu prosím o radu, aby som správne v súlade s filozofiou zákona 552/2003 a 553/2003 správne vyhotovila platové dekréty. Môžem matematicky narátať pozastavený osobný príplatok a v dekréte od 1.11.2015 ho jednoducho na dekréte uviesť, /i ked v danom mesiaci by mohol presahovať limit stanovený zákonom/? Alebo to nejako špeciálne uviesť na platovom dekréte o čo ide v kolonke "osobný príplatok"? Alebo radšej zvoliť inú formu na doplatenie osobného príplatku? Vo verejnom záujme však platí, že na stanovenie funkčného platu sa musí vyhotovovať platový dekrét, a nie len nejaký pokec na vedľajšom papieri. A aké dátumy vyhotovenia a pozastavenia vyplácania dovtedy vyplácaného platu tam mám uviesť. Poraďte, kto ste sa s týmto problémom v praxi už stretol. Ďakujem.