Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
V novej praci pouzivam thunderbird ako email klienta. Emaily mozem bez problemov prijmat, ale nemozem odosielat. Vyhodi mi to : Pri odosielaní správy sa vyskytla chyba: Poštový server zaslal chybnú hlavičku s pozdravom: +OK POP3 server ready <820.1449489672@mail.xxxxx.sk>.
Skusal som menit porty v nastaveniach ale bez pozitivneho vysledku.
Co som mal ucty gmailu, tak tam to ide bez problemov, prijmam aj odosielam postu OK.
Je chyba niekde v nastavemniach, alebo je problem na strane poskytovatela?
Naposledy upravil ivka70 : 07.12.15 at 12:05Dôvod: velke pismena
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
Máš nastavené zabezpečenie SSL/TLS?
Máš nastavený odosielací poštový server? Väčšinou je to ten istý, ako server prijímania pošty. Ale taktiež je tam potrebné nastaviť zabezpečenie SSL/TLS a + port
V Nástroje - Nastavenie účtu choď na Server pre odoslanie pošty (SMTP) - mal by si mať tam mať nastavený rovnaký server, ako pre prijímanie pošty (často predvolené) - Upraviť a tam skontrolovať. Port je často už pridaný ako štandardný 465.
kergulaanNo to bol prave problem. Uz som ho metodov pokusu a omylu odstranil. Cize terazky - na nasteveni servra (pri ucte) mam teraz port 995 sifrovanie SSL a nastavenie SMTP servra mam port 587 a zabezpecenie ziadne a posta ide.
misoftOno to záleží práve od poštového servera, či dáva šifrovanie, alebo nie a k tomu východziu bránu (port). Nie vždy je to rovnaké!
Ale skús ešte nastaviť to SSL/TLS pre odosielanie - takto bude pošta šifrovaná od začiatku. Ak nepôjde, vráť sa späť.
Ja keď som si nastavoval Thunderbird tak pri každom pridanom účte si sám otestoval a nastavil všetko potrebné, bolo treba zadať len E-mailovú adresu, meno a heslo k tomu účtu.
Ja by som to riešil tak, že by som kompletne odstránil Thunderbird z PC, zmazal všetky adresáre ktoré si Thunderbird vytvoril - aby nezostali niektoré nevhodné nastavenia. Reštart a komplet nainštalovať znovu a potom nastaviť účty.
A pre istotu - skontroloval si si systém na breberky? Napríklad Malwarebytes...
kergulaanNo to je dost radikalne riesenie, hlavne ked uz mam niekolko uctov vselikade a s roznymi nastaveniami ci uz POP3 alebo IMAP. Je to dost pracne len ked prechadzam na novy pc a robit to terazky sa mi fakt nechcelo + prehadzovat celu postu co mam uz na pc atd atd.
K tomu, tu som v praci a potrebujem len staiahnut postu a odpisovat a hlavne aby som mal so sebou maily aj ked nie som pripojeny na inet. Takze otazka vyriesena, problem bol v nastaveni SMTP servra. Ako som uz pisal, port 585 a ziadne siforvanie. Vyzaduje to sice na zaciatku povolenie bezpecnostnej vynimky, ale to az tak nevadi. Teda aspon dufam. :>D
Pri takom Post.sk sa môžeš roztrhať a nič nezmôžeš. Aj keď som nastavil ako odosielací server Google. Vždy padne
Možno to je Tvoj prípad, že daný server nepodporuje POP3.
misoftPost.sk - to je len "akože" poštový server - nemá žiadny SPAMový filter.... (i preto ho ja používam na len dočasné použitie pri nejakých nedôležitých registráciách - podobne je i pobox.sk).