"Pokazil" sa mi mlynček na kávu, kupovaný online z českého eshopu. Mal som dojem, že sa ulomila kľuka z ramena mlynčeka (tá vec, za ktorú to držíte). Posielal som im nejaké fotky, chceli to odoslať, poštovné 4,30 € som platil.
Napísali mi neskôr email, že...
"Po přezkoumání mlýnku jsme zjistili, že klička není poškozena, je pouze vycvaknuta z nýtku který ji drží. Po nacvaknutí nýtku zpět je klička opět plně funkční. Mlýnek nebyl poškozen a z tohoto důvodu je reklamace bezpředmětná a my ji zamítáme.
Příště stačí horní díl kličky rozcvaknout a nýtek nasadit zpět nebo tolik netlačit při mletí. Nadměrný tlak na kličku může být způsoben mletí jiných potravin než je káva. Mlýnek je určen pouze pro kávu.
Mlýnek Vám zasíláme zítra zpět na Vaši adresu."
Toto riešenie som sa samozrejme dozvedel, až keď som balíček odoslal, zaplatil poštovné a vraj nemám na jeho úhradu nárok. Lenže nikde v návode som nič také nečítal, že keď sa stane toto, mám urobiť toto... (mlynček používaný iba na kávičku, žiadne prílišné tlačenie, iba tak, aby som pomlel kávu
![Smile](https://www.porada.sk/images/smilies/smile.gif)
) ...
Otázka je,
mám nejaké právo na úhradu poštovného? Človek ho aj oželie, ale z princípu... rýpať sa v mlynčeku, rozoberať ho... to je riziková vec pre neodborníka... keby som sa to pokúšal opraviť ako oni píšu, možno by mi potom neuznali reklamáciu z dôvodu "neodborného zásahu".
Čo konkrétne by som mohol urobiť pre náhradu tej dopravy? Keby napísali skôr, že skúste to a to urobiť... tak nemusím možno ani posielať :-S
Ďakujem.
Keby bolo treba, informácie samozrejme upresním.